Spiff Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 så jo ut som en veldig fin bil da, litt senking gjør også underverker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 off, vet ikek om jeg vil kvitte med med b8, sitter som støpt på veien hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 har du ikke bestilt nytt nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 jo da, hehe... bare en gøy kommentar til kim, siden han skal handle demperen av meg... hvis ikke noen andre byr mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 SP1FF: Takk for det Har noen skjønnhetsfeil som ikke vises på bildene da (Litt rust og et par ekle riper) men det skal taes så fort som mulig. Eneste som er bedre enn litt senk er MER senk. Mysild: Da satser vi på at ingen byr mer, for jeg har bestilt fjærer allerede Tror ikke jeg vil kjøre altfor lenge med 60/40 på org demperne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Jaja, da var FK 60/40 fjærer og acs panseremblem (Ja jeg vet at det ikke er noe annet acs på bilen, men det kommer ) i hus. Regner med at jeg monterer fjærene i morra hvis jeg kommer på en grei plass å jobbe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 UPPDATE!!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Kjøp Acs dekor og da... De selger klistremerker på Gs.. Jeg hadde et slikt i bakruten(er slike som f.eks sitter på nye acs biler) Jeg liker de iallefall (men kanskje jeg er litt harry) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 UPPDATE!!!??? Kommer snart (håper jeg)... Sliter noe grønnjævlig med å få den lille tappen mellom de nederste boltene på plass så jeg kan få tredd igjennom den bolten rett over, på høyre forann. Skjønner ikke helt hva som er galt for på venstre siden gikk det knirkefritt... har matpause nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Kjøp Acs dekor og da... De selger klistremerker på Gs.. Jeg hadde et slikt i bakruten(er slike som f.eks sitter på nye acs biler) Jeg liker de iallefall (men kanskje jeg er litt harry) Tenkte jeg kanskje skulle ha de stripene langs siden på bilen, og et lite merke på frontleppa, når den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 hehe.. skjønner ikke hvorfor du gidder å montere det nå, ettersom du mest sannsynlig får nye dempere om en ukes tid hehe du må bare trikse det på plass... muligens utvide åpningen litt også luftverktøy FTW ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Elektrisk muttertrekker FTW Vet det kommer nye dempere snart, men klarte ikke å vente... Tror det sier sitt at jeg har stått ute i drittværet og skrudd i hele dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Nå var endelig dritten på plass foran... Rakk ikke å ta bakfjærene i dag, men det blir gjort fortløpende 1 stk. crappy bilde: Edit: Et bilde til, crappy det også, men det er begrenset hva man får til med kompaktkamera på kvelden i drittvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Veldig bra Men kommer nok til å bli høyere med B8 demperne montert Angående den tappen, så er det jo jævla dritt. særlig på nye dempere. Jeg bruker å først montere bolten som går på tvers, deretter lirke på iallefall en bolt nede og så skru det til med muttertrekker, da ordner det seg stort sett alltid.. Evt bruke en tang til å presse den innpå tappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Thænks Bli høyere med B8?! UAKTUELT hehe, siger jo litt på en uke da. Og den tappen kan brenne, men fikk det jo på plass da. Måtte skru løs stabstaget fra bærearmen så gikk det ann å lirke det på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå