keivin Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Selger min motor for 32000kr med gir, hjerne, ews og grenrør, powerfilter og varmeveggen som holder det. Forstilling 4000kr Eksos 4000kr E46 M3 felger, litt flasset med nye dekk bak og litt slitt foran 3500kr 18" og litt andre deler som vist på bildene. Sender bilder på mail, send meg PM eller sms hvis dere har noen spørsmål. Sender over hele landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 er vel ikke tilfeldigvis fra en m3 gt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Hehe, begynner å lure litt nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Tviler. Nå syns jeg folk kan slutte å SYNSE om piss selv om en GT har blitt stjelt og funnet i Skien. Sjekk trådstarters tidligere innlegg så ser dere at det ikke er fra samme bil! Skam dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 endlig en som skjonner hva jeg mener:D Skam dere sier jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 bedre å være mistenksom enn å være godtroende;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 bedre å være mistenksom enn å være godtroende;) Mistenksom kan du være når du har en mistanke. Men når du ikke orker å bruke noen få kalorier på å sjekke selger så sprer du bare et dårlig rykte som han ikke fortjener. Moderator: Kan du slette alle usaklige innlegg men legg igjen et form for notat at dette ikke gjelder maskina fra GTen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keivin Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Synsing og tru kan dere gjøre i kirken, hvis dere ikke vet noe eller gidder å sjekke ting så hold heller kjeft. Jeg skal ikke ha på meg å være kjeltering altså. Da kan dere jo være såpass at dere skriver fullt navn og adresse her så jeg kan komme hjem til dere å fortelle dere og vise papirer på ALT jeg har solgt av deler her. Dette har jeg tatt fri fra jobb, reist og ordnet for så dette skal jeg ikke ha på meg. Med vennlig hilsen Karl Eivind Bugodt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keivin Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Og en takk til dere andre her som har litt mellom ørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 selger du interiør deler også eller ? svar på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Bilde av felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå