Lars89 Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Skal kjøpe meg nye emblemer til BMWn. Kjøper selvfølgelig karbon. Er litt i tvil om hvilken type som passer best så spør dere Skal på denne E46n TYPE 1 TYPE 2 TYPE 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galro Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Jeg ville valgt type 1, ettersom jeg liker litt variasjon. De andre alternativene blir litt for ensformige igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deep Dish Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Enig med Galro.. Og så ser de mest original ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Ser jeg ut som noen original-freak? Takker for respons Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deep Dish Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Ser jeg ut som noen original-freak? Hehe, nei men merket er jo en logo, og da synes jeg det bør være med org. fargene. Samme som hesten i Ferrari skal være gul og ikke grønn, Coca Cola rød ikke blå osv. Du skjønner hva jeg mener.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild G. Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 type 1 eller 2 synes ikke type 3 såg noe bra ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddis Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Type 1. Men hvis du har en farge på bilen der blå og hvitskjær matcher ekstremt dårlig hadde jeg gått for type 2. Men da snakker vi type leanlook prosjekter (MED emblem ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
heimkokt Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Nr 1 passer best. nr 2 er bare vis du skal ha en ren black lock på bilen. Hvor kjøper du disse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deep Dish Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Hvor kjøper du disse? Studer bildene en gang til du.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaix Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Hvor kjøper du disse? Studer bildene en gang til du.. haha:P står ebay med stor skrift:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
heimkokt Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Jeg har ikke så godt fargesyn ser det nå på bilde nr2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Nr 3. Den blåe er forresten ikke ekte karbon Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Orginal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vmaxx Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 nr. 2, syns det er kult med cleant sort/hvitt på bilen, og nr 3 ble bare for mye "stæsj" Link to comment Share on other sites More sharing options...
EirikL Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Jeg tror det passer best med nr.2 på din bil, siden den er mørk. Hvis du har planer om litt karbon rundt om kring på bilen, er det jo en grei plass å starte. Men de originale emblemene er nå de peneste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts