Gå til innhold

Felleskjøring Vestfold-Våler BMWCCN lørdag 12. september


Dr_S
 Share

Blir DU med oppover lørdags morgen til Våler?  

20 stemmer

  1. 1. Blir DU med oppover lørdags morgen til Våler?

    • Ja, selvfølgelig!
      16
    • Nei, jeg er trøtt om morran og kjører litt senere
      4


Anbefalte innlegg

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har noen lyst til å kjøre bilen min frem og tilbake til våler, gi lyd. Send meg pm eller ring på 99 72 15 73.

Det har vist seg svært vanskelig å finne venner som gidder å stå opp før 05.00 en lørdag :roll:

EDIT: Glemte å nevne at bilen som skal kjøres, er en letter modifisert E30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har lyst til å være co pilot? Har planer om å kjøre på bane å da hadde det vert fint å slippe å kjøre frem og tilbake.

Du er vel ikke blitt SÅ gammel ennå at du ikke orker det? Gjort i mange år jeg! Men hotell er bedre når man skal være der begge dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, hvilket klokkeslett har dere bestemt dere for å møtes på Skedsmokorset, så det ble noen forandringer tidligere i tråden ?

Jeg skal jo kjøre fra Moss, så greit å vite!

Og vet noen hvor lang tid man bruker på å kjøre om man ligger sånn ca i fartsgrensa ? (fra oslo til vålerbanen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men tror ikke jeg drar så tidlig.. ingen som kan være med så tidlig imorgen, og vet ikke hvor moro det er å komme senere..

en kompis kan være med på søndag, men hvordan er det å være der på søndag ?

(Og jeg lurer på om det er nødvendig å være der til 0830 /09 30 for å få kjørt på bane? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolonna går såpass tidlig for å rekke det obligatoriske førermøtet, så du må nok opp tidlig for å kunne kjøre på banen :)

Nå står bilen og skinner ute. La på Hydrovax nå. Fy søren for et fett produkt :) Overgikk det jeg trodde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3q95yp2r]Kolonna går såpass tidlig for å rekke det obligatoriske førermøtet, så du må nok opp tidlig for å kunne kjøre på banen :)

Nå står bilen og skinner ute. La på Hydrovax nå. Fy søren for et fett produkt :) Overgikk det jeg trodde!

+1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...