Gå til innhold

Blir DU med oppover lørdags morgen til Våler?  

20 stemmer

1. 1. Blir DU med oppover lørdags morgen til Våler?

• Ja, selvfølgelig!
      16
    • Nei, jeg er trøtt om morran og kjører litt senere
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

For alle oss som skal oppover til BMW dagene på Våler, så er det hyggelig om du/dere slår følge på veien ;)

Første møteplass blir Statoil Kopstad ved avkjørsel mot Horten på e18, kl. 05.15, med avreise innover mot Oslo kl 05.30

Ja, det er tidlig, men innslippet med teknisk kontroll åpner kl 08.30 på Våler og førermøtet er kl 09.30 for de som skal våge seg utpå banen.

Kl 07 samles folket på Shell Skedsmokorset og her pleier vi vanligvis å fylle hele stasjonsområdet ;) Greit sted for påfyll av drivstoff til både sjåfør/passasjer og bil!

Før alle som tidligere har vært med nå begynner klage på høyt tempo og grisekjøring; det er 100% frivillig hvilket tempo du selv velger å ligge i.

Kjøringen er på eget ansvar, som ellers!

Fellesnevner for alt dette er at for mange, inkludert undertegnede, er denne turen opp til Våler sammen med likesinnede, hele helgens høydepunkt!

Ble du fornøyd nå, glenno? =)

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Burde vi ikke si at oppmøte er kl 0645 med avreise kl 0700 på Skedsmokorset?

(jepp, ble jeg fornøyd vet du Dr_S :-) ).

Skrevet
Burde vi ikke si at oppmøte er kl 0645 med avreise kl 0700 på Skedsmokorset?

(jepp, ble jeg fornøyd vet du Dr_S :-) ).

Folk kommer alltid før kl 07 uansett og vi reiser nok litt over..

Skrevet

Ser dårlig ut i år tror jeg :-k Brukt litt for mye cash på bilen, reist litt, så skal jeg til Danmark og Ålesund i september.. denne blir litt på sparket hvis det blir noe.

Skrevet

Jeg er klar for BMW dagene og felleskjøring 8) . Men blir ikke med på å kjøre kl. 05:00 fra Kopstad altså!! Holder i massevis å kjøre derfra kl 05:30, og kansje enda noen minutter seinere :wink: .

Å ja folkens, liker ikke å stå opp så tidlig på mårran. Samt alle ekstra minutter på øye betyr mye på den tida av døgnet :)

Skrevet
Jeg er klar for BMW dagene og felleskjøring 8) . Men blir ikke med på å kjøre kl. 05:00 fra Kopstad altså!! Holder i massevis å kjøre derfra kl 05:30, og kansje enda noen minutter seinere :wink: .

Å ja folkens, liker ikke å stå opp så tidlig på mårran. Samt alle ekstra minutter på øye betyr mye på den tida av døgnet :)

Jøss, våkna den karen også. Ikke sett deg på fora på en stund nå. Prekas på våler ;-).

Skrevet
Jøss, våkna den karen også. Ikke sett deg på fora på en stund nå. Prekas på våler ;-).

Hehe, er stort sett innom Bimmers hver dag! Men klarer ikke å følge med, og være like aktiv som før i all denna trafikken som har blitt her inne...

Mulig det er alderen :lol:

Skrevet

Hehe, er stort sett innom Bimmers hver dag! Men klarer ikke å følge med, og være like aktiv som før i all denna trafikken som har blitt her inne...

Mulig det er alderen :lol:

Hmm, hva skal jeg skylde på da? he he :-)

Skrevet

Ser nå at vi godt kan justere klokkeslettet litt ja. Da sier vi kl 0530 fra Kopstad da?

Skrevet

Hadde egentlig ikke tenkt å dra siden det ikke blir noe banekjøring på meg uansett, men kanskje en av Vestfold-gutta som skal opp og ned samme dag trenger en beifahrer?

Skrevet
Hadde egentlig ikke tenkt å dra siden det ikke blir noe banekjøring på meg uansett, men kanskje en av Vestfold-gutta som skal opp og ned samme dag trenger en beifahrer?

Eneste jeg vet om som skal nedover igjen samme dag herfra, er vel Kai-P.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...