///M Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18708645&sid=xz4dacy4P14214525&pos=null&tot=null Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfeh Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Det var ikke ille. Men er vist en del som må påkostes i forstilling. Så man må vel nesten regne med å måtte ut med en del penger for å få den 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanzo/// Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Uansett så ble den solgt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwkizn Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Satan!denne skulle jeg hatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Diesel Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Der vil jeg tro det var 1 stk bilselger som lett kunne fått litt mer for bilen sin. Men virket jo som han var klar over det selv også, siden det stod "Norges billigste?" i annonsen. Var vel poenget å få solgt så fort som mulig da sikkert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Vil tippe på at denne kommer ut for selg til en litt annen pris om noen uker/dager... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Riktig bil utseendemessig, men den hadde jo ikke digitalt klimaanlegg (hadde vært uaktuelt for meg), og har gått 340.000km. Den kunne nok gått høyere i pris, men jeg ville nok ikke betalt så mye mer. Spørs litt på dokumentasjon i forhold til motor/girbytte og kilometerstand på disse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Det var saftig km på bilen ja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Diesel Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Vil tippe på at denne kommer ut for selg til en litt annen pris om noen uker/dager... Hvis jeg ikke tar helt feil så kommer den for salg igjen med nye felger og ny pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts