Eirik Viste Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Hei GiljeN. Hvis du får tak i ramme til 525 og oppover til M5, kan du bruke 750 diffen. En 540 eller M5 bakaksling er i alle fall bolt on. Kanskje også 535. Om noen uker kommer jeg kanskje hjem med en 525 delebil til Stavanger. Da er bakakslingen tilgjengelig til en rimelig pris. Så uansett bør du kanskje sikre deg denne diffen. Det er jeg som kjøpte og monterte denne diffen på 740en. Og den er i topp stand. Passende ramme bak er lettere å få tak i. Det er jo en mye bedre utveksling til turbobruk med denne diffen. Eirik.
GiljeN Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 525 og 520 har jo samme ramme til diffen ? rimeligt sikker på det..ser ut til at pengene er borte alikevell.så blir litt i dyreste laget..kjøre sundt de diffene jeg har først
Hoem Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 525 og 520 har jo samme ramme til diffen ? rimeligt sikker på det..ser ut til at pengene er borte alikevell.så blir litt i dyreste laget..kjøre sundt de diffene jeg har først 525 og 520 har ikke samme ramme til diffen etter en senere måned i 88.
E28 TURBO Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Hvis noen hadde visst om denne ville passe E28n min, hadde jeg nok tatt denne. Har lagd inn flere forespørsler på Overhaling av den jeg har, men blir nok dyrere
hylle Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Du klarer vel å få tilpasset den om det ikke skulle passe, flensen er jo bare å bytte, hmm..
E28 TURBO Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Ja, men er jo flere ting som skal klaffe en bare flensene... Hmmm:-) Lettere å kjøpe en som passer bolt on en å bygge om noe som ikke passer. Jaggu nok ombygging som d er:-)
ole_m7 Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 All innmaten passer i E28 diffen om den er fra 535.
S.Hafsmo Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 du klarer ikke å ta knekken på den med en 520 ihvertfall. tror forsåvidt ikke du klarer å ta knekken på den nesten uansett hva du forer den.
hylle Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Tåler en del denne diffen.. Jeg kjørte 245 hjulhester uten problemer iallefall.,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå