Jump to content

Krise etter motorbytte m42 til m44


Till
 Share

Recommended Posts

Har slengt i en m44 i kassen men det følgte ikkje med motorstyringsenhet bare ledningsnett. Men starteren går og bensinpumpen går men ingen gnist. Er det noen der ute som har tips trix til og lure ews2en ? bilen står no hos jeger bergen og de vill ca 25000 for og gjøre bilen om til ews 2 :(

Link to comment
Share on other sites

Får ikke kjøpt deg ewsII deler fra en m44 da..?

Eventuelt en hjerne med chip som fjerner startsperren?

Nå skal ikke jeg love noe, men J.Hofstad på forumet var inne på noe ang chip til hjerner som fjernet sperre bl.a. mener han skaffet noe slikt til noen biler.. Er vel bare å spørre.. ;-)

Har komplett ewsII til m43.., men det funker vel dårlig på m44'n med den hjernen?

Link to comment
Share on other sites

Dersom du får tak i M44 DME, EWS II, nøkkel og antenne er det tut og kjør..men det er kansje ikke så lett? Mener å ha lest ett sted på forumet her om en med M42 DME i M44, men er ikke sikker...Mulig det var en M44 med M43 DME.

Hvor får man tak i datasprut forresten?

Link to comment
Share on other sites

ja er jo et alternativ og hive inn ews 2 men sånn som eg har sjønt det er ledningsnettet som følgte motoren min allerede litt tyvkoblet siden eg får fyr i både starter og benisinpumpe. gnist derimot nekter an og gi.

Link to comment
Share on other sites

joda prøvde det gode gamle trikset med og hive over lednigsnett og innsug. men insuget som va på gamle motoren va blitt så skakt o skjeivt at det ville ikkje sitte godt nok så fikk massive megngder falsk luft. Og ja harcoiler te begge deler.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...