patrick090 Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Når jeg kjører helt vanlig så brått klikker bilen helt og rpm nåla går opp og ned. bilen klarer ikke holde seg i gang på tomgang den går ned under 500, og vis jeg gir gass stopper det på 4000. Denne begynte å tikke helt til jeg koblet den ut. noen forslag tol hva som er galt?
S.Arnesen Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 stabiliserte seg ikke når du tok ut lmm heller?
patrick090 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Skrevet August 25, 2009 ikke som jeg kan huske, men ta en tur på bmw i morgen og skjekker
S.Arnesen Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Noen elektriske eller andre symptoner? Var faktisk ganske rart. Når jeg tok ut kontakta til lmm'n så begynte den å fuske og holdt på å dø hele tiden. Den skal jo gå i nødmodus vanligvis.... :S
Winther Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Gå over kontaktene til motoren din du, lamda,lmm,tomgangsregulator,osv. Kan være at den stå konstant i nødmodus eller at det er dårli kontakt til en sensor.
GiljeN Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 den øverste kontakten der er vell til ventilen på kull filteret/ benisn damp som blir forbrent kan prøve og koble av den og dra av slangen som går i insugg:) ta en titt på filteret ditt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå