lloydsb Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 flott vogn du har der, nydelig farge:) veldig enig der altså, spesielt på det med fargen:) se ned på min signatur så skjønner du hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 du har en med samme farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Da er touringen understellsbehandlet før vinteren . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 ja,ja......... da kom den jobben jeg har grua meg te lenge...... operasjon oljelekasje.... Renner olje fra ett eller annet sted. aner ikke hvor det kommer fra. bytta pakninga te oljefilterhuset, toppdekselpakninga, bytta oringen te kamføleren, men fortsatt lekker det. så det jeg må, gjøre tror jeg, er og bytte pakningene og simringen te registeret.... dritjobb, med tanke på vanosen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Etter mye om og men og skruing fikk jeg det te...... vanosen var no skikkelig drit for en som ikke har gjordt det før så demontering og montering av den ska fliid på forumet ha all credd for:) Fikk bytta alt av pakninger forran ved registeret, simringen te veiva, vanospakninga og bunnpanne pakninga. da har jeg ettt spørsmål.: er det en fornuftig måte og ta av bunnpanna på???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 Pokker ta...... nå er jeg drit lei...... motorn lekker enda..så nå bytter jeg hele motoren. Så hvis det er noen som har en m50b20 til salgs i bra stand så blir jeg veldi glad:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 du mener vel m50b25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Håper det er b25 og ikke b20 ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 har ikke penger te det nå. ska overhale hele motoren tror je så trener da bare en 2 liter foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 ikke store forskjellen i pris da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 8-10 lapper kontra 2-4 lapper. med tanke på at det er da bare en foreløpig motor til jeg får tid til og overhale den gamle så er det egentlig ikke noe og lure på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 hvor får man en m50b20 til 2 lapper? og du må ha ny hjerne og ny lmm også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 har en på handa te 3 lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Er det sprekk noe i gods noe sted da eller siden du ikke får tettet lekkasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå