janO Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 heyhey! Fin vogn dette! Sko hatt slik en, med tanke på har fått meg en unge å sånt..litt dårli bagasjerom i e36 sedan.. Men ja pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Dr S: jeg tror ikke det er sprekt no gods. Nå har jeg vært i konsmo det stedet gud glemte o djevelen forlot 1 time innafor kristiandsand for og hente en motor te bilen min. håper indelig den er bra. legger ut bilder snart:) janO: jeg liker utsende på touringen. er jo ikk like stor som en 5er da men... jeg likern:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Ja, er jo morro å ha noe ikke alle andre har også, hvor ofte ser man en i trafikken kontra e46 eller e39? =) Lite tips: oppgrader til nye typen skilt, billig "facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 er ikke mange av de gitt. det med nye skilt er absolutt noe og tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå