GSS Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Noen bilder... Denne var også der, men ble visst ikke tatt bilde av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 mye gromt...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Det var et knall treff! kunne ikke hatt bedre vær eller stemning tror jeg! Synes den "rebusen" var genial! Kjørte E 21 323i baur cab. tok du bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Kan det være denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Utrolig mye rått! Den sølv 02en så rimelig sjuk ut! Tråd/mer info om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Jeg har etpar bilder av bilen din, GSS. Se om jeg får lagt de ut snart. Ingen har bilder av min virker det som, jeg skulle bare en kjapp tur ned å vaske bilen og tørke over så den ble litt mindre grønn-matt.. Så drog det ut, og når jeg kom tilbake var det rett på rebusløpet Så hovedgreia på hele treffet gikk jeg glipp av, haha Men det var et veldig artig treff! Håper bilen din er helt ferdig til neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Her var det mye pent å se. Den sølvgrå 02'en så rimelig vill ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Det er den ja! Den 02 turboen var frisk den, men var ikke akkurat gira eller bygd for så liten og trang bane som det var rigga opp til på birkebeinerplassen akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå