bmwj Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Helve..e sa..n! Noen som kan forklare ganske rett frem men nøyaktig hvordan i svarte jeg får av viskoekoblingen på min 325?? Vet at den har links-gjenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Bruk fastnøkkel, og sett et rør utpå den, så løsner den nok. Jeg har også lykkes med skiftenøkkel og hammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Skiftenøkkel eller fastnøkkel og et kontant kakk med en gummiklubbe funker hver gang. En vanlig hammer gjør nok også jobben. Og du vet jo at det er links, så da vet du hvilken vei du skal slå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Min løsna idag med bare ett lite kakk på fastnøkkeln.Og den har statt der siden 1990 =) Er foresten 32mm nøkkel=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwj Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Takker for hjelpen, skal rett ut i garasjen nå og få fikset det;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå