bmwj Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Helve..e sa..n! Noen som kan forklare ganske rett frem men nøyaktig hvordan i svarte jeg får av viskoekoblingen på min 325?? Vet at den har links-gjenger... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yngvejos Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Bruk fastnøkkel, og sett et rør utpå den, så løsner den nok. Jeg har også lykkes med skiftenøkkel og hammer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Skiftenøkkel eller fastnøkkel og et kontant kakk med en gummiklubbe funker hver gang. En vanlig hammer gjør nok også jobben. Og du vet jo at det er links, så da vet du hvilken vei du skal slå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
manta-a Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Min løsna idag med bare ett lite kakk på fastnøkkeln.Og den har statt der siden 1990 =) Er foresten 32mm nøkkel=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwj Posted August 27, 2009 Author Share Posted August 27, 2009 Takker for hjelpen, skal rett ut i garasjen nå og få fikset det;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts