eirik845 Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Hei må snart tenkte på å kjøpe vinterdekk før alle skal ha og dermed laaang kø. så hvilke piggfrie vinter dekk burde jeg ha på min 320ci e46 i 16" ? vet kvaliet koster men greit å ha noe som funker når man kjører 30 tusen i året, er jo mest bar asfalt her i oslo området men snæ og is er det for det.. mvh Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Michelin X-ice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 ok men en ting er det samme om man kjøper vinterdekk på dekkonline.com eller i buttik i norge? samme dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Skal du ha Michelin X-Ice, så gå for x-ice xi2. Har 225/45 17 av forrige x-ice på min bil, og de var en stor skuffelse. Vurderer å bytte de ut etter 1 sesong, men ser at de nye har gjort d solid i test.. Evt er vel conti el nokian safe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Skal du ha Michelin X-Ice, så gå for x-ice xi2. Har 225/45 17 av forrige x-ice på min bil, og de var en stor skuffelse. Vurderer å bytte de ut etter 1 sesong, men ser at de nye har gjort d solid i test.. Evt er vel conti el nokian safe.. ja vet de er safe men spurte pga ingen biler er like.. så selvom nokian og conti er de beste er det ikke sikkert de passer "best" på en e46 for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Michelin X-ice anbefaler jeg oxo! knallgod erfaringer me disse på bmw e46! Conti og nokian kommer best ut i test men synes de er for myke for bmw! Min erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 De derre conti viking 5 eller noe? de vant jo tester i 2008/2009 i bladet motor som beste piggfrie løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå