Heib Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Var och hämta en 535 -89 idag i Årjäng. Har lite planer som ska genomföras under hösten.. Blir svarta klarglas med angeleyes fram. svart klarglas blinkers med parklys fram. Svarta klarglas dimljus fram. Svarta och röda klarglas baklys. Lakka den mattsvart. Lätt sotning runt om. Bakrutesenker. Coilovers. 9.5x19" og 8.5x19" Gunmetal Stern krysseikerfelger. Annars är den rätt orginal nu förutom 17" fälgar. Svart skinn inredning och all el. Kommer mer bilder ihelgen tänker jag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Meget tøft prosjekt Har forresten ikke msn på jobb pga idiotsjef, og hjemme er jeg knapt for tida, men kommer nok tilbake en kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Virker lovende! Men ville droppa AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Thanx gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Høres ut som kjempeplaner Selv ville jeg ha droppet Angeleyes da jeg ikke synes det passer E34. Anbefaler deg hellet å gå for sorte DE lykter. De koster en god del, men ser mye finere ut. Har selv vurdert sortmatt, men har ikke helt bestemt meg enda Må si at de felgene bare er helt nydelige. Herlig farge hadde de og Et godt valg av bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Liker angel eyes jag. Så det blir inga de lykter her ikke Høres ut som kjempeplaner Selv ville jeg ha droppet Angeleyes da jeg ikke synes det passer E34. Anbefaler deg hellet å gå for sorte DE lykter. De koster en god del, men ser mye finere ut. Har selv vurdert sortmatt, men har ikke helt bestemt meg enda Må si at de felgene bare er helt nydelige. Herlig farge hadde de og Et godt valg av bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Fin bil og fine planer Gleder meg til å se denne ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Och nu spinner den ochså! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Och nu spinner den ochså! hehe Gör den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Så pen ut den bilen. LIkte felgene, men du bør vel oppdatere litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 KOM MED BILDER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå