Gå til innhold

Er det registerreim eller kjede på 2002mod 320IAT e46?


ropa
 Share

Anbefalte innlegg

Fra og med 95 (!?!?) ble det vel kjede på alle 3 serie, uansett motorstørrelse om jeg ikke tar altfor feil.

De er egentlig ment å holde bilens levetid, mens andre mener at de bør byttes etter rundt 200k km. Når bilen din bare har gått 114k skal det nok ikke være nødvendig å bytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki,takker :D er bare jeg som har litt panikk her,skal kjøpe meg ny bil og måtte finne ut av det der fortest mulig.

Da kan jeg lene meg trygt tilbake og ta meg en bolle nå og signere papirene.

Greien var at det sto på salgskontrakten om regreim var skiftet,og han hadde hakket av nei. Så begynte å lure seff :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke regreim på den motoren.

Etter det jeg mener å huske har BMW kun hatt regreim på to motorer hhv; M40 og M20 som finnes i eldre BMW bensinere.

Registerkjeden skal som sagt tidligere leve så lenge motoren lever, og har ikke hørt om så mange som har byttet kjede på motorer som har passert 300 000km og vel så det.

Pappa har ikke byttet kjede på sin bil som er gått 365000 og den sviver enda;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke regreim på den motoren.

Etter det jeg mener å huske har BMW kun hatt regreim på to motorer hhv; M40 og M20 som finnes i eldre BMW bensinere.

Registerkjeden skal som sagt tidligere leve så lenge motoren lever, og har ikke hørt om så mange som har byttet kjede på motorer som har passert 300 000km og vel så det.

Pappa har ikke byttet kjede på sin bil som er gått 365000 og den sviver enda;)

Herlig 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke regreim på den motoren.

Etter det jeg mener å huske har BMW kun hatt regreim på to motorer hhv; M40 og M20 som finnes i eldre BMW bensinere.

Registerkjeden skal som sagt tidligere leve så lenge motoren lever, og har ikke hørt om så mange som har byttet kjede på motorer som har passert 300 000km og vel så det.

Pappa har ikke byttet kjede på sin bil som er gått 365000 og den sviver enda;)

Du Fredrik....

den 525'a til far din kommer ikke til å dø hvis du skyt den med ei hagle engang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...