vegarde Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 Skjønner den! Men han har aldri lurt noen, og bare positive tilbakemeldinger ettersom jeg har sett. Vet hvem han er og er en trivelig kar! Så det ordner seg nok Får bare vente i spenning da, ordner seg sikkert.
Morgan GS Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 trur ikke du skal bekymre deg for denne karen. Kjenner`n godt jeg, å han ordner nok opp når han er tilbake. Han fortjener ikke helt denne tråden Slik som jeg kjenner`n.
vegarde Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 trur ikke du skal bekymre deg for denne karen.Kjenner`n godt jeg, å han ordner nok opp når han er tilbake. Han fortjener ikke helt denne tråden Slik som jeg kjenner`n. Ja men jeg kjenner jo ikke til han. Alle blir jo usikker hvis man har betalt for noe men ikke får det du har betalt for, så du skjønner nok min situasjon å.
Morgan GS Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 trur ikke du skal bekymre deg for denne karen.Kjenner`n godt jeg, å han ordner nok opp når han er tilbake. Han fortjener ikke helt denne tråden Slik som jeg kjenner`n. Ja men jeg kjenner jo ikke til han. Alle blir jo usikker hvis man har betalt for noe men ikke får det du har betalt for, så du skjønner nok min situasjon å. Forstår det du mener jeg No hard feelings
Reset Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Har handlet med han flere ganger jeg også 0 tull med handlene Har nokk reist til sjøs ja.
vegarde Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 Har handlet med han flere ganger jeg også 0 tull med handlene Har nokk reist til sjøs ja. Ok, får bare vente jeg da
Tore Diesel Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Får bare slenge meg med her jeg også, og si at dette er nok en ærlig og ikke minst nøyaktig kar, som jeg ikke har hørt noe negativt om!
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 står jo ikke noe dritt i denne tråden da! er jo bare positivt for hans del, så å si han ikke fortjener den, er jo bare tull! men, han har jo faktisk ikke gjort som han skulle da, men somsagt, så ordner han nok opp
vegarde Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Har akkurat fått beskjed av han, så det ordner seg når han er hjemme igjen Så denne tråden kan egentlig bare slettes.
Anbefalte innlegg