touring Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 kupelyset kjem avogtil på når ein startar vindusviskarane!! seinare på dagen kom da på i hytt og pine. da tullar ikkje når bilen er parkert og tenning av. Smurte dørbrytarane og sjekka jordingspunkt uten at da hjelpte. Alt andra eletriske fungerer som da skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touring Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 bumper litt hjelpte heller ikkje å kobla fra batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Har du sjekket alle dørbryterene skikkeligt? Kan og være tenningslåsen som kødder seg. Er ikkje eit uvanligt problem. (søk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touring Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Har skifta tenningsmodulen uten at da hjelpte.Viss ein dørbryter kødder seg så ville eg vel få lys i dashen på at døra er open samtidig som kupelyset kjem på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trine 528 Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Du er heldig. Min 97 slår på varselblinklys og kupelys under kjøring uten forvarsel og i hytt og gevær. Kupelyset slår ikke av uten å låse bilen. Artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Er ikke noe tull med sentrallåsen da? Er ikke den koblet opp mot lyset ? Det er den hvertfall på min E46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Grunnmodulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touring Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Eg har tatt ut alle pærene i kupelyset. Da er noke som er begynt å stela strøm og,står bilen i 2 dager så er batteriet flatt. Kvar ligg grunnmodulen hen da? Skreiv eg hadde skifta tenningsmodulen men da er altså bakstykke til tenningslåsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Bak hanskerommet. Jeg mener at den styrer lyset, men det er så klart mulig jeg tar feil, da det er mange bokser som skal ha en misjon i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå