Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig kul E70'n din :D

En av mine felger har desverre allerede begynt å flasse av på impresset, et flak på ca 5cm og 2 mindre. Heldigvis er ikke fargen under så mye forskjellig fra kromfargen så det synes ikke på litt avstand.

• 1 month later...
  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Godkjenning av felger/dekk hos Biltilsynet tok 5 minutter. Satte på spacerne her om dagen, men skal ta den av igjen idag. Bilen rister litt etter at jeg satte dem på og jeg vil ikke lide for skjønnheten :)

Fikk den også EU-godkjent forrige uke med kun en feil, var en parkbremsvaier som måtte skiftes ut.

Skrevet

Hei.

Flott bil å felger..:)

Hvilken dimensjon er dekkene dine..?

Å hva måtte du gjøre for å få det i vognkortet.?

Jeg har 20" felger med 275 dekk foran og 315 bak.. Men har det ikke i vognkortet. Der står det vel 17" med 235...

Skrevet

Dekkene er 265/35, kjøpt hos gsbildeler.no

Møtte bare opp på Biltilsynet Steinkjer, en kar kikka på dekkene i et par minutter å bladde i en bok i 5 minutter og sa at alt så greit ut. Måtte betale 4-500 for å få det i vognkortet, noe jeg tror er kjekt å ha.

Skrevet

Sant.

Er litt usikker på hva som står i den "boken" hans....:)

Jeg har eu kontroll mens vinterdekkene står på, så er litt usikker på om jeg har lyst å vise den med sommerdekk å så få vite at det ikke er greit..

Har ikke noe erfaring med dette...

Oppsettet mitt er levert som standard på enkelte 4.4l X5'er, men ikke sikkert at biltilsynet er i stand til å finne ut det...

• 1 month later...
Skrevet

Det ble påvist produksjonsfeil på den ene felgen (krommet flasser av) så GS Bildeler sender meg ny felg uten kostnad :-D

Har forresten forespurt om solfilm på bilen nå, men firmaet har visst ferie for tiden så ikke fått noen time enda.

• 3 months later...
Skrevet

Her er et par bilder av X5'en vår med vinterskoa. Det er originale 20" 4,6is-felger med 275 piggfrie vinterdekk.

Forøvrig har vi oppvarmet garasje, så bilen har det godt selv om vi nå har hatt 25 minusgrader i snart 2 uker :shock:

jinos8zkumivpdggdtwt.jpg

1twdshe5kzrn59l75bat.jpg

Skrevet

Fin med vinterfelger også! :) Er vinterdekkene breiere enn sommerdekkene altså?

Husker da disse kom og Herman Friele hadde en slik 4.4 med 19" felger som jeg gikk forbi på veg til skolen.. helt syyykt hvor store de felgene var... :lol:

Eksosen skulle hatt seg en shinings da!

• 4 months later...
Skrevet

Fikk lagt på film på alle siderutene og bakruten nå før påske, her er et bilde.

film.jpg

Jobben ble gjort hos GV Reklame på Verdal.

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

Den ene 22-tommeren ble ikke helt lik seg selv etter et ublidt møte med norsk veistandard, så nå har jeg kjøpt originale 20" 4,6is sommerfelger med 275 foran og 315 bak.

Skrevet

Fine hjul og nydelig bil.. Skulle gjerne skiftet ut E46n med denne.. Blir lei av å se alle 3.0d på Finn!

Skrevet

Kom innom meg gutter.Så skal dere få dere biler alle mann.Har 5x x5 E53 jeg skal selge.Både i 3.0d og 3.0i.

Og endel andre bimmere.Jobber hos et bruktbil firma på strømmen(akershus)

Unnskyld for at jeg låner tråden din.Pen bil må jeg si ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...