Gå til innhold

Vår E53 X5 4,4i

JorgenM
 Share

Anbefalte innlegg

Skikkelig kul E70'n din :D

En av mine felger har desverre allerede begynt å flasse av på impresset, et flak på ca 5cm og 2 mindre. Heldigvis er ikke fargen under så mye forskjellig fra kromfargen så det synes ikke på litt avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godkjenning av felger/dekk hos Biltilsynet tok 5 minutter. Satte på spacerne her om dagen, men skal ta den av igjen idag. Bilen rister litt etter at jeg satte dem på og jeg vil ikke lide for skjønnheten :)

Fikk den også EU-godkjent forrige uke med kun en feil, var en parkbremsvaier som måtte skiftes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Flott bil å felger..:)

Hvilken dimensjon er dekkene dine..?

Å hva måtte du gjøre for å få det i vognkortet.?

Jeg har 20" felger med 275 dekk foran og 315 bak.. Men har det ikke i vognkortet. Der står det vel 17" med 235...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkene er 265/35, kjøpt hos gsbildeler.no

Møtte bare opp på Biltilsynet Steinkjer, en kar kikka på dekkene i et par minutter å bladde i en bok i 5 minutter og sa at alt så greit ut. Måtte betale 4-500 for å få det i vognkortet, noe jeg tror er kjekt å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant.

Er litt usikker på hva som står i den "boken" hans....:)

Jeg har eu kontroll mens vinterdekkene står på, så er litt usikker på om jeg har lyst å vise den med sommerdekk å så få vite at det ikke er greit..

Har ikke noe erfaring med dette...

Oppsettet mitt er levert som standard på enkelte 4.4l X5'er, men ikke sikkert at biltilsynet er i stand til å finne ut det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Det ble påvist produksjonsfeil på den ene felgen (krommet flasser av) så GS Bildeler sender meg ny felg uten kostnad :-D

Har forresten forespurt om solfilm på bilen nå, men firmaet har visst ferie for tiden så ikke fått noen time enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Her er et par bilder av X5'en vår med vinterskoa. Det er originale 20" 4,6is-felger med 275 piggfrie vinterdekk.

Forøvrig har vi oppvarmet garasje, så bilen har det godt selv om vi nå har hatt 25 minusgrader i snart 2 uker :shock:

jinos8zkumivpdggdtwt.jpg

1twdshe5kzrn59l75bat.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Kom innom meg gutter.Så skal dere få dere biler alle mann.Har 5x x5 E53 jeg skal selge.Både i 3.0d og 3.0i.

Og endel andre bimmere.Jobber hos et bruktbil firma på strømmen(akershus)

Unnskyld for at jeg låner tråden din.Pen bil må jeg si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...