JorgenM Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Skikkelig kul E70'n din En av mine felger har desverre allerede begynt å flasse av på impresset, et flak på ca 5cm og 2 mindre. Heldigvis er ikke fargen under så mye forskjellig fra kromfargen så det synes ikke på litt avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Godkjenning av felger/dekk hos Biltilsynet tok 5 minutter. Satte på spacerne her om dagen, men skal ta den av igjen idag. Bilen rister litt etter at jeg satte dem på og jeg vil ikke lide for skjønnheten Fikk den også EU-godkjent forrige uke med kun en feil, var en parkbremsvaier som måtte skiftes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Hei. Flott bil å felger.. Hvilken dimensjon er dekkene dine..? Å hva måtte du gjøre for å få det i vognkortet.? Jeg har 20" felger med 275 dekk foran og 315 bak.. Men har det ikke i vognkortet. Der står det vel 17" med 235... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Dekkene er 265/35, kjøpt hos gsbildeler.no Møtte bare opp på Biltilsynet Steinkjer, en kar kikka på dekkene i et par minutter å bladde i en bok i 5 minutter og sa at alt så greit ut. Måtte betale 4-500 for å få det i vognkortet, noe jeg tror er kjekt å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Sant. Er litt usikker på hva som står i den "boken" hans.... Jeg har eu kontroll mens vinterdekkene står på, så er litt usikker på om jeg har lyst å vise den med sommerdekk å så få vite at det ikke er greit.. Har ikke noe erfaring med dette... Oppsettet mitt er levert som standard på enkelte 4.4l X5'er, men ikke sikkert at biltilsynet er i stand til å finne ut det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Det ble påvist produksjonsfeil på den ene felgen (krommet flasser av) så GS Bildeler sender meg ny felg uten kostnad Har forresten forespurt om solfilm på bilen nå, men firmaet har visst ferie for tiden så ikke fått noen time enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Her er et par bilder av X5'en vår med vinterskoa. Det er originale 20" 4,6is-felger med 275 piggfrie vinterdekk. Forøvrig har vi oppvarmet garasje, så bilen har det godt selv om vi nå har hatt 25 minusgrader i snart 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Fin med vinterfelger også! Er vinterdekkene breiere enn sommerdekkene altså? Husker da disse kom og Herman Friele hadde en slik 4.4 med 19" felger som jeg gikk forbi på veg til skolen.. helt syyykt hvor store de felgene var... Eksosen skulle hatt seg en shinings da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Pipene er sort krom, men var nok litt skitne da bildet ble tatt. Bare 265 på sommer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Fikk lagt på film på alle siderutene og bakruten nå før påske, her er et bilde. Jobben ble gjort hos GV Reklame på Verdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Vurderer nå å selge denne til fordel for E70. viewtopic.php?f=24&t=192248 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Den ene 22-tommeren ble ikke helt lik seg selv etter et ublidt møte med norsk veistandard, så nå har jeg kjøpt originale 20" 4,6is sommerfelger med 275 foran og 315 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Fine hjul og nydelig bil.. Skulle gjerne skiftet ut E46n med denne.. Blir lei av å se alle 3.0d på Finn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Takk takk Er både 4,6is og 4,8is på FINN akkurat nå, hvis du liker sølvgrå og har 400-500k du skal kvitte deg med da Eller en 3.0i med samme type felger: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29011992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Kom innom meg gutter.Så skal dere få dere biler alle mann.Har 5x x5 E53 jeg skal selge.Både i 3.0d og 3.0i. Og endel andre bimmere.Jobber hos et bruktbil firma på strømmen(akershus) Unnskyld for at jeg låner tråden din.Pen bil må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå