soltvedt Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Jeg har gått til innkjøp av K-Sportracing coilover kit E-36 KS-B11-4/ST Men jeg har også fått klunkelyd med på kjøpet. Har etterstramment fjøra på demperen, men til ingen nytte. Noen som har vært borti noe av det samme? Jeg har justert høyden til det jeg vil ha, og det samme med hardhet. Noen som har noen innspill? Klunker i alle smådumpler på grusvei osv. Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Følger det ikke med topplager med camberjustering til disse settene? Har iallefall hørt før at slike topplagre kan lage litt lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soltvedt Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Følger det ikke med topplager med camberjustering til disse settene?Har iallefall hørt før at slike topplagre kan lage litt lyd.. Tror det er det som er på toppen av bildet? Er sånn justeringsgreier i toppen hvertfall.. Det som er av lager er kun av metal, er ikke noe gummi lager liksom.. Irriterende lyd, klunker overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 klunkelyder er typisk for slitte kuleledd eller dårlig stramming av mutterne på disse. jeg har hatt en del av de:P både fjærbeinslager, styrekuler, bærekuler og stabstag. jekk opp bilen og sjekk alle ledd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Vanlige er jo at det ikke er strammet nok, men dette kom kanskje ferdig sammensatt? Det kan også være lenkearmene til stabstaget som tilfeldigvis tok kvelden samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå