Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen i helvete skal man få brukt kina-grenrør på m20-turbo-.motor?

Tar borti når jeg bruker oljefilteret vanlig, og med oljekjøleradapteren.....

Hvilket hull kommer olja ut av? Det med fjørbryteren eller det enkle uten noe.

For meg ser det ut som om den kommer i retur der fjøra er, men dette er vel noe ulogisk?

Skrevet
Åssen i helvete skal man få brukt kina-grenrør på m20-turbo-.motor?

Tar borti når jeg bruker oljefilteret vanlig, og med oljekjøleradapteren.....

Hvilket hull kommer olja ut av? Det med fjørbryteren eller det enkle uten noe.

For meg ser det ut som om den kommer i retur der fjøra er, men dette er vel noe ulogisk?

fjøra er vell thermostaten evnt, er jo logisk det da, siden er tilsvarende på radiatorsystem inn der det ikke er thermostat, og ut der thermostaten er

Skrevet

du må få takk i noen andre koblinger til olje kjøleren, også må du vri olje filter adapteren slik at oje filtere står ned.. kan være du på fille bort 2 tapper i oljefilter adapteren..

Skrevet
Okei, så hvis jeg skulle brukt ett av disse to hullene til oljefeed til turboen måtte det blitt det MED fjørbryteren, eller det uten? =p

du kan vell bruke olje kontakten med å koble på et T-stykke

Skrevet
Okei, så hvis jeg skulle brukt ett av disse to hullene til oljefeed til turboen måtte det blitt det MED fjørbryteren, eller det uten? =p

ingen av de, siden er vell bare sirkulasjon der ved varm olje, dvs thermostaten har åpnet. oljetrykkbryteren med litt div adaptere er vanlig sted å ta olje fra

Skrevet

Rett ned får jeg den tror jeg *gå ut å sjekke*

Har også koblinger så det er ikkenoe problem. Har endelokk til ene hullet og kobling med slange imellom til turboen til andre.

Du sier jeg ikke kan ta fra noen av dem, men fra den med bryter? Hva slags adaptere snakker du om?

Er det noen som har gjort noe av dette som vet det helt sikkert.

Prøvd nok "kanskje" forslag nå....

Skrevet
Rett ned får jeg den tror jeg *gå ut å sjekke*

Har også koblinger så det er ikkenoe problem. Har endelokk til ene hullet og kobling med slange imellom til turboen til andre.

Du sier jeg ikke kan ta fra noen av dem, men fra den med bryter? Hva slags adaptere snakker du om?

Er det noen som har gjort noe av dette som vet det helt sikkert.

Prøvd nok "kanskje" forslag nå....

ta olje til turbo fra oljetrykkbryterplasseringen med et t-stykke (det jeg mente med div adaptere) det er en velprøvd løsning som funker, det på oljefilteradapteret så setter du på oljekjøler, så får du kjølt ned olja og :P

Skrevet

Er ikke plass til en dritt utover den adapteren egentlig.... Må få olje fra ett annet sted, skrur ut tempføleren regner jeg med. Prøvde en annen bolt men der spruta det kjølevæske =p

Skrevet
Er ikke plass til en dritt utover den adapteren egentlig.... Må få olje fra ett annet sted, skrur ut tempføleren regner jeg med. Prøvde en annen bolt men der spruta det kjølevæske =p

når jeg tenker meg om så går det å ta olje fra der det ikke er thermostat, bare sjekk at det er inn i oljekjøler først, siden returen går jo i bånnpanna, så blir jo sirkulasjon, selv med lukket thermostat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...