Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har en e36 320 turbo som jeg driver og pusler med:P

Skulle kjøre en tur her en dag, så var den tom for strøm, greit nok så skulle en kompis av meg koble til et batteri med startkabler, i farta fikk han kobla feil(så den kortslutta). etter dette starta den en gang så jeg fikk rusa den opp litt(3-4000rpm) og så daua den, prøvde og starte igjen, men da gikk den bare så vidt på tomgang hvis jeg holdt gassen i bunn... til slutt bare tennte den innimellom...

vet bilen får bensin, fant også ut att den kun tenner på de 3 fremmere coilene, prøvde å bytte coliler siden jeg hadde noen liggende, men til ingen nytte...

Noen som har en ide om hva som har skjedd?? grilla hjernen?? skulle ikke en sikkring gått først?

Skrevet

sant, glemte å skrive det.... testa med en org 325 hjerne... da tente den ikke på noen av sylindrene:S

har prøvd med den 325 hjernen før også da gikk bilen men surna pga den ikke er chippa... og nå tenner den ikke i det heletatt... får ikke coilene signal om når de skal tenne fra hjernen a? eller er det no annet som kan ha røket??

Sett så vidt litt på ledningen til coilene også, ser ikke no feil sann i farta der heller

Skrevet

Om det ikke var flere ting, så var det noe så enkelt som pluggene, bytta dem så fyra den, men det som var så rart var att her om dagen etter den hadde stått i ca 1 uke, så fyra den og gikk litt men så ville den brått ikke mer... så bytta jeg plugger, så nå starter den hele tiden=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...