johanb Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Hei Kjøpte med denne bilen i sommer og det var innstalert telefon i armlenet på den. Men får den ikke til å virke. Har fått forskjellige sim kort fra telenor og tele2, men ingen får telefonen til å virke. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få den til å virke, eller må jeg bytte hele telefonen? Går det å sette inn evt. nokia dokking i armlenet i stede, uten for mye ombygging? mvh Bengt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Hadde helt lik tlf i min forrige 330. Der puttet jeg bare simkortet i under telefonen og den funket som bare det. Hele kortet uten å fjerne brikken. Ellers har jeg hørt om en modul i bagasjerommet. Sitter til venstre bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Det er vel ikke helt ukjent med kabelbrudd der ledningen fra telefon går igjenom ved hengselet til midtkonsollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanb Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Ja jeg har prøvd med SIM kort der jeg setter hele det kortet inn i lommen under telefonen. De sier at dagens SIM kort innholder for mye info til at denne typen telefon kan ta imot det. Har ikke sjekket for kabelbrudd, men computeren finner telefonen så jeg tviler på at det også er problemet. mvh Bengt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Har du sjekket om du har en kortleser baki bilen?Flere telefoner som har det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pre@limeit.no Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Jeg kjøpte X5 E53 2002 i dag! Jeg har testet med to forskjellige kort. Ingen av de virker. Får bare melding "Insert Card". Jeg tror heller ikke det er kabelbrudd, siden telefonen slår seg på når jeg velger telefon på monitoren foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanb Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Høres ut som det samme problemet jeg har. Telenor sendte ett gammelt simkort som de mente skulle virke, men uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pre@limeit.no Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Har du fått telefonen til å virke? Jeg har ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Jeg får også beskjed om å sette inn sim. Noen som har funnet ut noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buckley Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Vår 2003 X5 3,0d hadde samme symptomer - vi lot kortet stå i telefonen og kjørte litt - etter et par tre dager gikk det plutselig ann å trykke på telefon-knappen og taste inn kode i dashbordet. Siden har den fungert smertefritt Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Etter å ha lest litt gjennom forskjellige tråder i forumet er det to ting som går igjen. -Nyere sim kort fungerer ikke pga feil spenning i kort. -noen har en kortleser i bagasjen som kan fungere. Hvor sitter eventuelt denne kort leseren i en 04 mod x5? Og hvordan ser den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Dette er kabelbrudd, hadde det også i min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Har prøvd kortleseren i bagasjen nå. Står fortsatt sett inn sim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå