Gå til innhold

Blei e30'n fin ?


Branda1
 Share

Anbefalte innlegg

Haha!! bare å kritisere :o!!

Jeg syns den blei bra jeg!

Det er jo bra at ikke alle liker samme styling ellers hadde alle biler vært like! :o

AE? angel eyes?

Det er jo ikke det ??

og det er også smaksak! hadde alle hatt like biler hadde det ikke vært kult :P men jeg har hørt det av mange at AE ikke skal være på e30 ;) men blir nok det alikavel ! de andre lyktene er så dyre ;)

Der er gamle U-skole !! hvor bor du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Angel-eyes kom på markedet for å fremheve di 4 runde reflektorene inni lyktene på nyere BMW`r for å minnes di gamle runde lyktene..

Angel-eyes på e30/e34 osv minner om hypnoseting! ser ikke bra ut langt ifra engang :roll:

Ellers, stå på! ta vare på bilen din! Sats på M10 turbo, tror ikke det er store sjangser får å få godkjent en 6-sylindret motor i en org 4`r bil lengre.. M10 motorene er jo omtrent skuddsikre :wink:

(btw! jeg henta også en e30 318i på Brennåsen;) førstebilen det :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært digg!! å fått turbo!

men er det mulig å få godkjent det i vognkort?

tror det blir lettere å godkjenne turbo enn 2.5liter :roll: etter di nye reglene trådde i kraft ang ombygging, så er det "nesten" uhørt å sette 6sylindret motor i en bil som er 4 sylindret originalt pga vektfordeling og vekt på akslinger blir "fucked"..

det er M10 du har? ikke M40?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!!

:P jeg har snakka med deg på hydroen mange ganger ;p

Jeg skal komme innom en dag på jobben med bilen ;) jobber du til helga?

Jaja! jeg må bare se med bilen om det er noe mere jeg vill gjøre, får kanskje tak i noen brock b1 og borbet A ! så får jeg se hva som blir finest ;)

Sondre ! jeg tenkte jeg skulle prøve med kristian myrens sine Borbet A ! de som er på asconaen ;) de er fine xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!!

:P jeg har snakka med deg på hydroen mange ganger ;p

Jeg skal komme innom en dag på jobben med bilen ;) jobber du til helga?

Jaja! jeg må bare se med bilen om det er noe mere jeg vill gjøre, får kanskje tak i noen brock b1 og borbet A ! så får jeg se hva som blir finest ;)

Sondre ! jeg tenkte jeg skulle prøve med kristian myrens sine Borbet A ! de som er på asconaen ;) de er fine xD

hehe... da vet jeg sikkert hvem du er... men tar deg ikke på nicke iaf... ja, jobber til helga ja ;-)

blir nok bra med noen greie felger, men er ikke borbetene bare 16, denne trenger 17 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...