Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jaja bra folk sier meninga si ;) men du kan jo si bra arbeid men likte ikke stylinga :P haha!!

Men samma det :) bra vi liker forskjellige ting ;)

Dekk er Bestilt så det bra :D

Skrevet

Det er jo samma hvem som har gjort arbeide ??

Jeg fikk Dekkene idag! :) så satser på og få felgene på bilen i morra :D jeg har 2x ET15 2x ET20 !

Noen som vett om ET20 går forann på den eller om jeg må ha spacer?? ET15 går bak det vett jeg :)

Skrevet

i0g50w8i1p9b12vbiwom.jpg

Betalte du mye for lakkinga? Ser jo at det ikke er klarlakk nok under den vingen der, hvorfor ikke ta den av før du lakker? Er jo superduper masse støv på hele luka der jo.

Beklager men likte heller ikke bilen din, den stylinga der ville jeg..... ja ikke ødelegg en e30 sånn.. ;)

Skrevet
ta av stylingen og hopp på den!!!! styggeste jeg har sett i mitt liv! beklager..

dette er hvertfall langt fra et hyggelig forum lengre!!

kan ikke folk ha bilene som de liker selv,er jo bare plast som fint kan taes av igjen..

viktigste er jo at folk holder liv i karrosseriene.

blir så lei av å se all den dritten folk slenger her inne for tiden,kanskje ikke alle tåler det..

sorry ot branda men måtte bare..

Skrevet
+1

Unødvendig å komme med slike kommentarer!

Lager man en tråd der man spør hva folk syns, så kan man ikke begynne å grine når folk sier hva de syns...

Skrevet
+1

Unødvendig å komme med slike kommentarer!

Lager man en tråd der man spør hva folk syns, så kan man ikke begynne å grine når folk sier hva de syns...

får vel lage en advarsel tråd da om å legge ut prosjekt uten originale deler så blir man bombardert med drittslenging!!

kanskje ikke alle nye her på forumet er klar over det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...