Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, da er det bare å ha trua forstår jeg..

Hører forøvrig at bt er _veldig_ firkantede i andre deler av landet, jeg forstår ikke heeelt hvordan dette gavner dem og deres forhold til bilfolket..

Ikke rart så mange driter i hele godkjenninga ihvertfall.. :shock:

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Yes, det går nok igjennom med glans!

Er trossalt der alle disse "bilene" 240'ene blir godkjente så...

Jeg har ikke noe til overs for de når det gjelder kundebehandling lenger...

Skrevet

Hvis du har tenkt å gå "til sak", så vær obs på det at de nå slettes IKKE trenger å ta hensyn til Tuv papirer.. Det er vel egentlig blitt kun "veiledende" i forhold til hva de kan godkjenne..

Med andre ord tror jeg ikke de MÅ godkjenne selv om du har tuv lenger..

Skrevet

Jajaja!!! Det er inga hæft!

Men syns bare det er _HELT PÅ TRYNET_ !

Møter med en bil som har _ALT MAN TRENGER_ for og ha en forskriftsmessig fin bil..

Så vil ikke kontrolløren la meg få det svart på hvitt.. FORDI, han ikke kan tysk ?

HAN BURDE SKAMME SEG!

*jeg er lettere irretert*

Skrevet

Problemet med disse etatene i norge, er at dem går aldri konk som følge av slett kundebehandling.. Det hjelper heller ikke å klage skriftlig til sjefer osv.. Jeg siterer karius og baktus "Han vil ikke høre, jeg blir så sint, jeg blir så sint"..

Skrevet

Det er jo dødfødt å snakke med noen av de folka på elverum da

Skrevet

Når de får overført en nisse fra Jessheim avdelingen fordi han ble for ekstrem der... ja, da sier det ikke så rent lite! Noe sier meg at det er denne fyren du har snakka med.

Skrevet

Skal stemme det... kjenner et par som har holdt på å få overtenning mot han. Men da får du slengt tilbake at du er en jævla rasist! :D

Skrevet

Du har kanskje fått det i orden nå men ;-)

Dra på tynset du påsan ;-) Min gikk rett i gjennom med senkesett 40/60, luisi ratt, annen eksos og solfilm.. 8) hehe.. Så ikke det han stakkar.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...