E30Frelst Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Det har jeg ikke Lena, har ikke gjort noe som helst grunnet jobb, førerkortløs osv.. Blir vell Tynset tror jeg! Det er jo trossalt der alle 240'ene oppi her blir godkjent !
E30Frelst Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Da har jeg snakket med trafikkstasjonen på Gjøvik! Veldig immøtekommende og hyggelig han jeg snakket med! Han skjønnte ikke hva de drev med på Elverum, de leker sine egne regler sa han.. Skulle bare komme meg til Gjøvik så var alt ok, og han personlig skulle ta godkjenninga!
Nytern Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Det er jo supre saker! Hadde bilen min hos bt på Tynset i dag, det gikk supert! Hadde en hyggelig bilprat med kontrollørene, de nevnte tilogmed at de mente bilen var perfekt senket. Ikke bare det, de godkjente felger i samme slengen uten at det var avtalt på forhånd. Lykke til med godkjenning på Gjøvik da, tipper det går bra. Har da vært der etpar ganger og. Liker skrekkveggen de har inni hallen der med bremseskiver tynne som aspeløv osv
E30Frelst Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Ja! Jeg var på Tynset et par dager etter jeg lagde denne tråden for og godkjenne et 40/40 på en 320i. Gikk flott det, kontroløren var drit hyggelig! Svarte på mange spørsmål jeg bare har blitt sendt videre på før! Mvh Falck
gkw89 Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 hva er forskjell på engelsk og tysk, er ikke sikkert han kontrolløren kan engelsk heller så.... jajaj, gjengen sin de der ass
E30Frelst Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Han jeg snakka med fra Gjøvik, var direkte flau over oppføselen dems på Elverum!
Torbjørn H Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 hva er forskjell på engelsk og tysk Ja det skjønner ikke jeg heller? Begge to er jo språk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå