Spiff Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Kan det stemme at jeg møter denne bilen nordover på rv4 om morgnen ? Nittedal-Hadeland jepp, jobber på harestua i en periode og bor på åneby fint og kjøre mot køen a gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Hei, ser ut som felgene jeg har, 58s? Mine stikker såvidt utenfor foran med disse inpressa. men jeg har ikke krom'n på lengre da. Men jeg lurer på hva er egentlig å valse hjulbue? Hva gjør man da, og hvorfor? (beklager for ett dumt spm - har ikke peiling på bil - vil lære noe nytt idag) som ble sagt litt oppi her nå så er det for og presse ut hjulbuene for og få mere plass bruker et sånt verktøy som detta: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 matss: takker for informasjon, høres ikke helt sunt ut for bilen i mine ører (å brette ut skjermbue) men for alt jeg vet så er dette vel ganske vanlig å gjøre. ser ut som min bil trenger litt valsing foran da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 sitter og fundere litt på hva jeg skal gjøre med lykter nå, har jo et sett med angel eyes og ccfl ringer. så har jeg de som sitter her på bilen, men der er det knekte fester og sånn til blinklysa, men så har jeg et sett til med orginale lamper, og lurer på om jeg bare skal beholde orginal lamper og ikke ha angel eyes i det hele tatt.. får man kjøpt led parklys pærer som er sånn omtrent samma farge som på xenon lys? syns det er mye tøffere uten angel eyes for tida, alle har det jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 hehe... tror noe slikt i mørk grå, eller en annen fin farge hadde blitt gromt på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Blir bra dette Fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Kan det stemme at jeg møter denne bilen nordover på rv4 om morgnen ? Nittedal-Hadeland jepp, jobber på harestua i en periode og bor på åneby fint og kjøre mot køen a gitt Ikke akkurat kø, men tett trafikk.. Går javnt i 90 om morran innover =) Ser ut som en genial bruksbil, sku hatt no lignende selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 heftig tralle hvor kjøpte du valsa og hvor mye ga du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 heftig tralle hvor kjøpte du valsa og hvor mye ga du? den kjøpte jeg hos http://www.partsandretards.com/ 2990,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 etterkontroll på bilen på tirsdag samt 4 hjulskontroll så jeg får skrivd inn senkesett i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Skal du ha vinter dekk på rondella i vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 nei, har ikke vinterfelger enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 hvis noen har m3 e36 felger eller kopier av noe slag så er jeg intresert i og få tak i et sett med felger, må gå klar av fjørene på coilovere forran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 kan du ikke bruke rondellene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 må nå ha noe vinterfelger da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå