Spiff Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 får se da, skal jo bytte panser også, blir uansett ikke gjort noe mer med den nå før over vintern, bortsett i fra nedsliping av panser da kansje, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Kjør på! Syns egentlig det passer best med rusta panser på eldre biler som E30, Golf 2 osv, men kan sikkert funke på E36 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 jaja, er o bare og prlve da, siden jeg har planer om nytt panser igjen allikevel har ikke sett noen med rust look på e36 heller, så kan ikke si hva jeg syns om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Det er blitt gjort før, men er rimelig sjeldent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 så relativt teit ut på den blå som så relativt strøken ut men. få se om det er noe annet gøy man kan gjøre med bilen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Carbonpanser :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 lurer på hvem du fikk tipset om bytte av filter av ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 nei si det? sikkert han jeg spurte om han kunne ha noe tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 da var rondell felga solgt, og vinterdekka på plass et dårlig bilde: skal få tatt noen nye i dagslys! er faktisk første gang på de 12 åra jeg har hatt lappen at jeg har hatt vinterdekk på bilen før det kommer snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Snødde jo såvidt i dag og oppi landet har det lagt seg så tror du traff rimelig bra med timinga Pene vinterfelger btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Strøken bil med rustpanser er jo helt rått:-) syntes den blå der var grisekul!! kjør på å slip ned panseret ditt..!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 så har vi litt problemer da har bytta begge dørene på bilen, og på de nye dørene er det problemer med vindu, vindu går som normalt litt ned når jeg lukker opp døra og heiser seg igjen når døra blir lukka, men så er det ikke mulig og kjøre vindu ned som vanlig, går kun ca 3 cm av gangen, og samme opp igjen, og vis døra står åpen er det ikke mulig og kjøre vindu opp i det hele tatt, kun nedover. merker meg også at hvis vindu er delvis åpent så går det også litt ned når man åpner døra sånn som det vanligvis gjør når vindu er helt lukka også, noen som har vært borti lignende feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 vurderer og selge denna nå, er nylig eu godkjent, en del nye slitedeler. vil bli satt inn sort skinn i den, coilover kittet vil bli bytta ut med standard understell, vil bli satt på 15" alu med piggdekk før et eventuelt salg, noen som har formening om hva jeg kan ta for den ved salg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Hvordan er den teknisk osv da? Km? Får vel en 25-35 en plass tenker jeg. E bare en 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå