Spiff Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 er tipp top teknisk, er bulker på kanaler og bakskjermer som plager meg, høyre forskjem er rusten og bulka, og panseret må byttes, begge dørene er bytta pga bulker, bakluka er bytta pga av tidligere eier mest sansynlig har hatt en type japsevinge på den, var borra hull i den som passer til en vinge i hvertall ellers er det 4 nye bremseskiver, høyre bærearm er ny, indre ledd tannstang er nye, foringer bak kant bærearmer er nye, nylig tatt 4 hjulskontroll også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 handla recaro stol nå! litt over en måned igjen nå, så greit og ha den klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Fett! Recaro lager bra stoler. Har recaro young sport til jenteungen selv... Dyrt men bra, og det eneste som er forskjellen fra young sport til toppmodellen fra recaro er at toppmodellen vistnok har integrerte høytalere(!) i sidestøttene oppe ved hodet (Unødvendig men tøft) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Hvordan er den teknisk osv da? Km?Får vel en 25-35 en plass tenker jeg. E bare en 320 Tror man skal jobbe hardt for å få 35k for denne 4hjulskontrollen er jo så og si bortkasta om du tar av understellet og setter på no annet da sp1ff hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Hvordan er den teknisk osv da? Km?Får vel en 25-35 en plass tenker jeg. E bare en 320 4hjulskontrollen er jo så og si bortkasta om du tar av understellet og setter på no annet da sp1ff hehe "om" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Hvordan er den teknisk osv da? Km?Får vel en 25-35 en plass tenker jeg. E bare en 320 4hjulskontrollen er jo så og si bortkasta om du tar av understellet og setter på no annet da sp1ff hehe "om" Syntes du tydelig på forrige side fikk frem at nåværende understell(coilovers) skulle av til fordel for orginalt jeg. Og da blir jo en nylig utført 4hjulskontroll bortkasta for den evt nye eiern. Kanskje jeg misforstod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 hva som skulle av eller hadde kommet ann på en eventuell kjøper, men jeg slått fra meg den andre bilen jeg hadde lyst på, kommer til og ha denna en god stund framover, så kommer til og fikse bulka som er på den, bytte forskjermer, montere m3 sideskjørter speil og bakfanger, og så får vi se hva som skjer, eneste jeg mangler av deler er sideskjørter, så resten får komme over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 ble ikke mye plass mellom coilover og dekk her nei er det noen fare for at dekk kan subbe borti fjøra i grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 ble ikke mye plass mellom coilover og dekk her nei er det noen fare for at dekk kan subbe borti fjøra i grunn? ser du har det akkuratt likt som meg:S kan det ta borti under kjøring i sving osv eller? har vi samme dim på felg? mine 8,5 18 ET 38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 kan ikke ta borti... da skal demperstålet være bra mykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 er vel ca rundt 2mm klaring der, ser ut som det er mere på bildet, får ikke flat tommestokk i mellom der.. men har ikke subba, så burde nok gå greit, hvodan er det på din bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Har gått gjennom alle sidene her nå. Må si det har blitt gjort litt forbedringer ja.. Få pusset ned panseret nå, blir tøft det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 ja, det kommer seg etterhvert, skal fjerne solfilm på sidevinduene bak også bare det blir oppholdsvær en dag, får også sort taktrekk og har fått tak i sort gulvteppe og midtkonsoll, så da passer alt bra sammen med vader interiøret til slutt noen som har en fin hatthylle og selge meg? har en sort en liggende, men så er den for bil med høytsittende bremselys, og det har ikke jeg i min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 henta meg nye typen skilter på biltilsynet i dag, dissa passa jo ikke i skitlholderne som jeg hadde da, så dro en tur opp på bavaria i kristiansand for og få tak i noen der, der fikk jeg beskjed om at dem ikke ville gi ut noen til folk i det hele tatt, dette var kun noe som fulgte med biler som ble solgt i fra butikken der! wtf? henta skiltene i forbindelse med at jeg skulle hjelpe en kompis og hente en bil i skien, svingte derfor innom bavaria i arendal også for og høre, og der fikk jeg nye skitl holder uten problemer. vet ikke hva jeg skal si til sånt engang jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå