hylle Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Lykke til! Det blir nok bra! Hørte rykter om at det ikke er nok å bare bytte tannstang ved å bruke en engelsk bil, men det finner du jo fort ut isåfall!
Dirty Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Lykke til! Det blir nok bra! Hørte rykter om at det ikke er nok å bare bytte tannstang ved å bruke en engelsk bil, men det finner du jo fort ut isåfall! åå ? er jo ikke no annet som er annerledels så vitt jeg vet
///Mysild Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 godt du får laget ENDA en tråd om ombygging... hvor mange har du nå egenltig?! har jeg noen andre ? har en bildetråd men kan jo ikke ha prosjektet der. godt du kommer med et så saklig innlegg, ikke rart du har så mange poster her på bimmers. 90% er jo søppel eller skryt ja, du har i hvertfall 1, men det er jo en 3.0 liter tråd, så viktig å ha en om 3.2 liter, så har du også banebiltråden, bildetråden om den nye... du er ikke stort bedre selvhelelr kim... merkelig, du er ikke så tøff i kjeften IRL! Pleier ikke fyre, men du fyrer jo som en galning, har ikke no grunn til å være tøff i kjeften mot deg heller da. banebilen er jo en annen bil og bildetråden er noe annet hehe ja, jeg vet... du som begynte hehe... gleder meg bare til å sitte på en spinn jeg
Øyvind L. Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Lykke til! Det blir nok bra! Hørte rykter om at det ikke er nok å bare bytte tannstang ved å bruke en engelsk bil, men det finner du jo fort ut isåfall! åå ? er jo ikke no annet som er annerledels så vitt jeg vet Ledningnettet er snudd også må du bytte røret til kjølevannet som går unner innsuget siden euro versjonen har ekspasjons tanken på høyre side.
hylle Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Husker også det var et eller annet drit med oljefilterhuset
Øyvind L. Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Husker også det var et eller annet drit med oljefilterhuset Oljefilter huset er likt mente jeg, men er det ikke noe ekstra greier hvis det er SMG på den?
Dirty Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 godt du får laget ENDA en tråd om ombygging... hvor mange har du nå egenltig?! har jeg noen andre ? har en bildetråd men kan jo ikke ha prosjektet der. godt du kommer med et så saklig innlegg, ikke rart du har så mange poster her på bimmers. 90% er jo søppel eller skryt ja, du har i hvertfall 1, men det er jo en 3.0 liter tråd, så viktig å ha en om 3.2 liter, så har du også banebiltråden, bildetråden om den nye... du er ikke stort bedre selvhelelr kim... merkelig, du er ikke så tøff i kjeften IRL! Pleier ikke fyre, men du fyrer jo som en galning, har ikke no grunn til å være tøff i kjeften mot deg heller da. banebilen er jo en annen bil og bildetråden er noe annet hehe ja, jeg vet... du som begynte hehe... gleder meg bare til å sitte på en spinn jeg hehe skal vi nok få til
Dirty Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Lykke til! Det blir nok bra! Hørte rykter om at det ikke er nok å bare bytte tannstang ved å bruke en engelsk bil, men det finner du jo fort ut isåfall! åå ? er jo ikke no annet som er annerledels så vitt jeg vet Ledningnettet er snudd også må du bytte røret til kjølevannet som går unner innsuget siden euro versjonen har ekspasjons tanken på høyre side. Stemmer, disse delene er jeg klarover men ledningsnettet går fint ann å snu,.
Øyvind L. Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Lykke til! Det blir nok bra! Hørte rykter om at det ikke er nok å bare bytte tannstang ved å bruke en engelsk bil, men det finner du jo fort ut isåfall! åå ? er jo ikke no annet som er annerledels så vitt jeg vet Ledningnettet er snudd også må du bytte røret til kjølevannet som går unner innsuget siden euro versjonen har ekspasjons tanken på høyre side. Stemmer, disse delene er jeg klarover men ledningsnettet går fint ann å snu,. Ok, på E30M3 funker det ikke bra å snu ledingsnettet. Blir en stor klump der man snur og da får man ikke på plastdekselet som dekker over ledningen. Det går kansje på E36 da.
Dirty Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Lykke til! Det blir nok bra! Hørte rykter om at det ikke er nok å bare bytte tannstang ved å bruke en engelsk bil, men det finner du jo fort ut isåfall! åå ? er jo ikke no annet som er annerledels så vitt jeg vet Ledningnettet er snudd også må du bytte røret til kjølevannet som går unner innsuget siden euro versjonen har ekspasjons tanken på høyre side. Stemmer, disse delene er jeg klarover men ledningsnettet går fint ann å snu,. Ok, på E30M3 funker det ikke bra å snu ledingsnettet. Blir en stor klump der man snur og da får man ikke på plastdekselet som dekker over ledningen. Det går kansje på E36 da. nå har jeg ikke testet det selv. men den 3.2n som står knust hos falken nå hehe, den fikk det til. vis jeg bruker plastdeksel fra venstreratta, og snur kablene så skal det ikke være no problem. men somsakt har ikke testet, men finner nok ut av no når e begynner å bygge
///Mysild Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 hehe skal vi nok få til bare husk, jeg blir fort bilsykt, så om jeg heller skal ta bilder, går det bra også ^^ haha
Øyvind L. Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Lykke til! Det blir nok bra! Hørte rykter om at det ikke er nok å bare bytte tannstang ved å bruke en engelsk bil, men det finner du jo fort ut isåfall! åå ? er jo ikke no annet som er annerledels så vitt jeg vet Ledningnettet er snudd også må du bytte røret til kjølevannet som går unner innsuget siden euro versjonen har ekspasjons tanken på høyre side. Stemmer, disse delene er jeg klarover men ledningsnettet går fint ann å snu,. Ok, på E30M3 funker det ikke bra å snu ledingsnettet. Blir en stor klump der man snur og da får man ikke på plastdekselet som dekker over ledningen. Det går kansje på E36 da. nå har jeg ikke testet det selv. men den 3.2n som står knust hos falken nå hehe, den fikk det til. vis jeg bruker plastdeksel fra venstreratta, og snur kablene så skal det ikke være no problem. men somsakt har ikke testet, men finner nok ut av no når e begynner å bygge Da funker det nok på E36.. På E30 blir det noe jalla vertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå