Dirty Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 har fått godkjent søknad, så får bestille en tilme til blombering da siden jeg bare har begynnt og demontere 320'n får man godkjent 320 kaross me m3 motor ved eventuelt ombygging? ja det går fint.
Dirty Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Dirty: du skrev i den tekniske tråden min ang motorstikk osv. så om du ikke har funnet ut av det enda så er den lille runde motorstikk kontakten som sitter på m3 motoren til abs enheten til m3´n ! denne trenger du ikke da den ligger i ledningsnettet på 320´n din. det med at du har 2 store motorstikk på 320´n er pga den har hatt automatkasse. er vertfall det som er grunnen hos meg. har også funnet ut av EWS sperra så nå håper jeg på oppstart i morgen tidlig Mvh Ørjan Hei hei. Nja vet no ikke helt om det har noe med absn å , for absn fungerer jo nå etter motorbytte, og stikka er ikke koblet til alt fungerer det som er så rart hehe vet biler med automatkasse har ekstra stikke. men også biler med klima etc har stikke, men har ikke søkt så mye rundt. burde nok tatt en google raid. fått gang på din nå da ?
Dirty Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Sånn ellers er nytt Vader interiør satt inn og alt fungerer forsatt meget bra GT splitter og carputeren er såogsi ferdig. venter forsatt på svar fra BT angånde avgiftene
egniii Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 har fått start på min ja ;D og alt fungerer som det skal ! har hatt meg en liten prøvetur også
Dirty Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 Morro typisk vettu. eneste foringa jeg ikke bytta i bakstilling har revnet den som holder diffen framme er helt myk, så bestilt ny frag gs og håper på den kommer før helga orker ikke kjøre rundt med dunkelyd vær gang jeg slipper speeden
Spiff Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 når er bilen førstegangs registrert i norge da? siden du må ut med avgifter?
Spiff Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 jaja, da blir det jo litt og betale. hvordan funker bilen nå da? syns jeg så deg stå og skru under panseret langs veien i dag!
Dirty Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Hehe stemmer, Skrudde ikke, følte den var så slapp så måtte sjekke om føleren til kamakslingssensoren hadde gått av.
Dirty Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 viste seg å være gassspjeldsensoren noen hadde koblet ut. HMM lurer på hvem som saboterer
Spiff Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 noen som ikke liker at du kjører fort da, hehe. må få sitte på en tur en gang! håper jeg får rå til og kjøpe meg m3 motor selv engang!
Dirty Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 det skal vi nok få til. hehe ja æ skjønne ingenting er andre gangen det skjer nå. og de stikkene sitter som faen så detter ikke av. kjører veldig greit faktisk ikke fått 1 klage etter jeg fikk den på veien lærer av sine feil hehe men 328n var det ikke annet en klager hehe
///Mysild Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Jøss!! Kan du lære av dine feil? haha ^^ jeg er klar for en tur snart!
Dirty Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 Hehe .. Skulle bytte hovedforingen til diffen igår, hadde handlet inn en foring fra GS i godtro om at dette skulle gå smooth. Men neida GS hadde sendt feil foring og hele etk på GS var feil så fikk foring til en 320 Morro. Ringte GS bildeler. de skulle ha 3500 for den foringen jeg trengte ???? og de hadde den heller ikke på lager. Ringte KOED de skulle ha 2500 + moms. de hadde ikke solgt den foringen siden 2007, så tydligvis ikke no foring som pleier å ryke. snakket med en hyggelig mann på koed. og han fant fram en pent bruktforing i hylse, som hadde gått 100tusen, denne skulle de ha 64 kr for så jeg prøver den. blir det ikke bra må jeg nok bare handle en ny en.
Dirty Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Skrevet Juni 8, 2010 Joda, har ikke fått foringen enda JUHU!!! go go koed sånn ellers har jeg handlet GTR carbon panser nå. kommer om en 6-8 uker blir bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå