mrmpower Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 http://www.fvn.no/lokalt/mandal/article695979.ece såg ikke så bra ut, noen her inne kansje??
mrmpower Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 leste ikke den store bmw media tråden før jeg postet denne, sorry
Ellingsen B. Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 så ganske heavy ut. håper det gikk greit med sjåfør/passasjer, men kan jo ha vært fart/promille inne i bildet siden de har stukket av..
mrmpower Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 det gjikk sikkert greit me de siden de klarte og springe vekk, men regner med at dem er sjokkert idag tror ikke noen klarer og komme seg unna om dem springer vekk fra krasj ulykken da, det er jo bare og sjekke hvem bilen er registrert på men så klart, man hvet ikke om bilen er stjålet? ikke godt og si den dag idag
mrmpower Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 med sinsykt til satsing med clutch og våt veidekke
Mexos Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 med sinsykt til satsing med clutch og våt veidekke Ja, kjenner det lukter litt clutch og når jeg åpner vinduet
Rico Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Fytti katta! Er det mulig! Lukter fllekjøring lang vei egentlig... Trist å se slik behandling av fine bilen... Hmf! Idioter
S.Arnesen Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Hmmm, rart opplegg. Er folk så naive at de tror de kan komme unna med slikt? Bilen er jo registrert og har kjennemerker i huet og ræva som peker mot eier. Enten så var det eier som gjorde det, eller så vet eier hvem det var som hadde bilen på det tidspunktet....
BMW-Coupe Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Vet om flere som har kommet seg unna ved å si at bilen ble stjelt. Hadde gjort det samme selv...har jo ikke noe å tape på det?
hauken Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Hvis de var promille er de mange som har sluppet unna på den måten,melder seg dagen derpå,skylder på sjokk,og promillen er utav kroppen...
Mexos Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Har jeg vært full hadde jeg nok stukket av selv. Man tenker jo ikke spesielt langt i fylla uansett så
steinar84 Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Har jeg vært full hadde jeg nok stukket av selv. Man tenker jo ikke spesielt langt i fylla uansett så det er jo allerede bevist på parkeringa her det. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå