///Mysild Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 auda lykter ja... hehe... de er jo, auda m3 front iaf, men bakfangeren er ikke mye m3 hehe...
Martinsen Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 auda lykter ja... hehe... de er jo, auda m3 front iaf, men bakfangeren er ikke mye m3 hehe... Er Audi lykter ja, R8 style:P Er nokk mange som er uenige i det der, Men syns de passet fint jeg;p
sladjan Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Auda lykter ja, passer ikke på audi disse der en gang neida, men liker du de så er det jo det som er viktig. Men sånne ting ødelegger helheten på en bil. Spessielt sånne 2delt lakk biler med litt styling osv... der må man være forsiktig hva man setter på i tillegg til styling og lakk og alt må være skikkeli strøkent for at det skal være bra Det er jo bare min mening da.
Martinsen Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Har nå snakket med han som bygger motoren og han sa at det var omtrent umulig å få dette godkjent. Kunne få den godkjent som 325.. Har sendt in mail til biltilsynet, så venter på svar ifra dem nå. er jo lov å være optimist;)
///Mysild Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 e46 front ja, var det jeg fryktet....... men men... blir nå en spesiell bil iaf...
Martinsen Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 e46 front ja, var det jeg fryktet.......men men... blir nå en spesiell bil iaf... Skal jo være en spesiel bil
///Mysild Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 e46 front ja, var det jeg fryktet.......men men... blir nå en spesiell bil iaf... Skal jo være en spesiel bil hehe... ja, men ikke alltid like bra å skille seg ut, desverre!
Martinsen Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 e46 front ja, var det jeg fryktet.......men men... blir nå en spesiell bil iaf... Skal jo være en spesiel bil hehe... ja, men ikke alltid like bra å skille seg ut, desverre! Nei, det er sant.. Men trur nok ikke det blir så ille når det er kommet på bilen og fått farge på Må bestille tåkelys til den også..
Kimmen Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Bilen blei fin den Kjøpt av en frank ett eller annet på steinkjær?
Martinsen Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Bilen blei fin den Kjøpt av en frank ett eller annet på steinkjær? Takk:) Kjøpte den av en som heter Jan Rune Haugen på sparbu(1.5 mil sør for steinkjer), så godt som naboen min:P
Martinsen Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 men hvorfor audi lykter? Tja, si det:P Skulle ha nye lykter pga. de orginale lyste så sykt dårlig.. Og jeg er fan av led lys;p så valget falt på de der. å det er ikke mange med slike lykter på en bmw, så den er litt unik;) Driver å lager bmw logoen i blå og hvite dioder for å sette i dørtrekkene, er sykt mye arbeid med å lodde å koble ledninger:s Lager en stk først for å se hvordan det blir, og blir det ikke bra så får jeg finne på noe annet å bruke alle 300 diodene til:P
Martinsen Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Fangerne er klare til fyller å fyller er på Er det bare fester på siden på uorginale fangere? på orginale fangern så er det jo 4 bolter fram på framfangeren.. Og det samme på bakfangeren
Martinsen Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Da er fangerene klare til lakkering:) Skal gjøre klart tanklokket, grill tingen og vingen imorgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå