Gå til innhold

papirer på senk?


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

jeg ble offer for denne http://www.sa.no/lokale_nyheter/article4548805.ece

forrige eier har senket bilen 20/20. kun med fjører. ikke dempere. de er fortsatt orginale.

jeg ble stoppet og fikk visning på bilen pga ikke godkjent senk i vognkort. men jeg har heller ikke papirene. og lurer på hvor jeg kan få tak i det?

forrige eier kjøpte senkesettet hos GS. men vet ikke om det er vits å prøve å få hjelp av de. har prøvd å få hjelp med felgene jeg kjøpte der siden Torsdag 16 juli 2009. men ikke noe hjelp og få.

har sett fort på ene bakfjøra. den er gul og står apex og noen tall der.

hvem kan skaffe meg papirer på det. og hva må oppgis for og få riktige papirer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte PM til morgan her på bimmers om papirer på felgene. fikk en mail adresse jeg skulle sende bilde av felg og info om de. fikk da et svar at det skulle ordnes ganske kjappt. og har aldrig mer fått noe svar etter det.

men kan jo prøve og ringe likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring GS...kan ikke skjønne at de skal være vriene på å gi ut kopi av TÜV på fjærer kjøpt hos dem..

De var veldig vriene på å sende meg tüv papirene på ett justerbart sett jeg hadde kjøpt hos dem. skulle egentlig få de med i esken med understellet, men de glemte det visst. Etter å ha maset på en eller annen kar i to uker så sendte jeg mail til koed, og da fikk jeg tüv papirer etter en ukes tid. Så noen ganger så kan det gå litt tregt hos gs dessverre...

Kanskje de ikke liker oss fra den sørlige delen av Østlandet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...