vegard89 Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Hei. tenkte å rense luftfilteret. men hva burde jeg bruke, noe å anbefale? Er biltema filter (åpent) En ting til er det bare noe drit det filteret? tenkte kanskje å kjøpe nytt, eller er det nesten bedre med orginal luftfilter enn det biltema? Gjelder 316. 93 mod Takker for svar
Bmw_325i_ Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 er bare å prøve å rense det ta ett søk på google så finner du garantert mange forskjellige måter å rense på. legge filteret i diesel f.eks. renser selv K & N filteret mitt med ett sånn rense "kitt" fra samme produsent som filteret.
Lars89 Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Kan garantere at org luftfilter er bedre for motoren din. Eneste er at det blir mindre lyd
jensemann23 Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Original luftfilterboks og originalt filter! Absolutt beste for motoren. Jeg kjøpte en sånn åpent konfilter en gang, men det ble aldri montert. Ligger på hylla og støver ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå