Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

e30 tic! tror ikke den er godkjennt med turbo nei, men er godkjennt senket, dekk og felger.

også står det at den er breddet:)

pm send til deg a-dekk as:)

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Se der ja! Der dukket den bilen opp igjen.

Gikk i Stavanger denne en stund. Var en flink kar som hadde den da iallefall. Fikset alltid bmwen min hos han.

Virket ikke helt godt med høyt turbotrykk såvidt jeg husker fra den gang hehe!

Var i bilsportbladet på 90 tallet ja. lurer meg på om ikke denne var bygget i Stavanger også.

Mener jeg husker at de skjermene der var bestillt fra en kar i sverige som hadde former som var endel bredere enn vanlig m3 skjermer.

Jeg kjøpte et gult m-tech sett av denne karen, så det er mulig dette stammer fra denne bilen.

Godt å se at den enda er i live :D

Lykke til!

Skrevet

Starteren slår ikke inn? Er gjerne innslaget til starteren som er defekt. Prøv å slå på det med en hammer e.l mens du kinner :wink:

Skrevet

det stemmer:)hehe.

men nå får jeg ikke no clutch til og virke?noen som har no tips?har bytta slave pumpa, men hva skal jeg gjøre for og få trykk igjen?hmm

Skrevet
det stemmer:)hehe.

men nå får jeg ikke no clutch til og virke?noen som har no tips?har bytta slave pumpa, men hva skal jeg gjøre for og få trykk igjen?hmm

Kan være vanskelig å lufte disse.

Enkel måte er å sette en slange fra bremsekalipper til slavepumpa åpne lufteskruene å trykke på bremsen noen ganger å lukke etterpå

Skrevet

Du lufter clutch på samme måte som du lufter bremsene. burde ikke være store greiene. er du alene bruker du bare en flaske og en tynn slange.

Skrevet

manglet bare hovedstrøm på starteren så gikk den vet:)og lufta helle systemet så da ble det clutch og:)hehe..

var og prøve kjørte den i sta, men åssen vei skal man skru for og få mindre trykk?inn eller ut?:)

stemmer det vet du, men skal prøve og få taki svarte stoler foran i vinter tenkte jeg:)

Skrevet
manglet bare hovedstrøm på starteren så gikk den vet:)og lufta helle systemet så da ble det clutch og:)hehe..

var og prøve kjørte den i sta, men åssen vei skal man skru for og få mindre trykk?inn eller ut?:)

stemmer det vet du, men skal prøve og få taki svarte stoler foran i vinter tenkte jeg:)

den skal slakkes for mindre trykk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...