SpiderPig Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 UPDATE hatt så mye å gjøre de siste dagene at jeg har helt glemt oppdateringene men her kommer det bilder ikke av den beste kvaliteten men.. Nye bunnpanna Rattakselledd til e30 med servo Motorrommet ATM Proffkobla ledninger
FTE Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Artig prosjekt, blir spennende å se når den blir ferdig
SpiderPig Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Er det lenge til du fyrer opp? den starta på fredag
SpiderPig Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Artig prosjekt, blir spennende å se når den blir ferdig gleder meg sykt til å få kjøre den igjen kjedelig å ikke ha bil!
SpiderPig Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 fått på mellomaksling i dag, i morra blir det mest sansynlig eksosanlegg, 4 hjulskontroll, å lufting av clutch
mod000 Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 hvor på tiller bor du? går det an at jeg kommer å ser hvordan det går en dag? liker prosjekt som dette
SpiderPig Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 hvor på tiller bor du? går det an at jeg kommer å ser hvordan det går en dag? liker prosjekt som dette bor i kroppanmarka bare å komme å se:) men bilen står på jobb nå da, skal ta den med hjem til helga
SpiderPig Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 aha hvor jobber du da? snap drive tiller
SpiderPig Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 det som står igjen hovedsakelig til kjøring nå er gasswire, 4-hjulskontroll, eksos å få på dem 2 slangene til varmeapparatet, noe som viser seg til å være helvette på jord
Olelink Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Ser ut som ett knall prosjekt. Blir den å se på bimmers treffene i tr.heim fremover?
SpiderPig Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Ser ut som ett knall prosjekt.Blir den å se på bimmers treffene i tr.heim fremover? mulig jeg bytter den i en e34 535 nå, men hvis ikke så blir jeg å e på treff ja
Olelink Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Ser ut som ett knall prosjekt.Blir den å se på bimmers treffene i tr.heim fremover? mulig jeg bytter den i en e34 535 nå, men hvis ikke så blir jeg å e på treff ja Høres bra ut uansett utfall det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå