Sir Hofstad Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Reklamen viser Bangla mekaniske verksteds ombygde BMW Tydeligvis ordnet nye former på bimmern... Heldigvis brenner den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Den brenner opp ja, men de finner en ny E36 og bygger den opp igjen. De bruker tilogmed en 325 til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 aaah... Er det chop shop på gang?? Det må jeg se!! Mye morsomt der! 150mm spacere er gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 150mm spacere er ikke bra.. x) Rett vondt for de stakkars orgianllagrene.. Alt for mye stress for lagrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 hehe...eh? nei? 150mm spacere og 6*17 med 195 dekk er gromt (det mener iallefall han der apu el hva han heter på chop shop) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 vis dere ser på linken så ser det ut som at det går på nrk3!? http://www.nrk.no/tv/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 vis dere ser på linken så ser det ut som at det går på nrk3!?http://www.nrk.no/tv/ Er det ikke det som står i tittelen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 skulle hatt den på norske veier haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 trodde det sto nrk2, my bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bas Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Så det på Discovery for lang tid tilbake da det gikk der. Mannen eier ikke smak, og lager de styggeste bilene jeg har sett etter min mening. De er bare vulgære og harry, skikkelig jallamekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Og karosseriplatene de bruker er så myke at man kan forme de for hånd. Dette, i tillegg til at en hau med indere kapper, sveiser og herjer gjør at jeg aldri ville satt meg i en sånn bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Er så sykt jalla, går ikke ann å få det mer jalla en det de lager, de kapper fjærer og bare masse drill deler, har ikke peiling i mine øyner, de mente jo de hadde 200 hester i en 318is med litt porting av innsuget fikk en varm følelse innimeg når den brant opp, helvette å han gaula haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Hele programmet er jo show fra ende til annen da Mente han sa han ville ha minst 40 000 pund for den jeg. Vil tro han får bra betalt av TV kanalen, for det der kan umulig selge for de prisene de forlanger. Men dyktige er de, som pokker. Hadde de hatt større budsjett og bedre tid kunne det blitt virkelig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Syns det blir framtilt alt for tragisk. Må slite for å betale regninger, holde tidsfrister osv... Hadde vært gøy å sett hva de hadde fått til med skikkelig lokale, utstyr og budsjett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Nå er Bangla mekaniske verksted i gang igjen. Tydeligvis en reprise da første episode viste bilbrann. Programmet går på NRK 3 på Tirsdager kl 23.15 Både sørgelig snålt og interessant program. Artig å se en litt annerledes ombygging med lite utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå