Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min e36 sitt tak funker ikke. Motoren går rundt KUN når taket er tatt ned manuelt...men når motoren går er det ingen ting som skjer..Noen som vet hva som kan være galt?Når taket derimot er i lukket posisjon så funker ikke motoren...

Skrevet

Siden du kan ta ned taket manuelt har nok noen dratt i vaier`en under baksete og løst ut motoren (nød sak så man får kjørt taket manuelt vis fks motor ryker)

Skrevet

hmm..saken er at forrige eier har bytta tak på denne bilen fra en som var 2år nyere..har dette noe å si?han monterte taket og koblet ikke denne på...hmm..rare saker...

Skrevet

Er uansett vanskelig å få den til stoppe på riktig sted åsså videre.. Så må nesten fagkyndig kunnskap til.. Dette gjelder åsså vis man bare har dratt i vaier å det fungerte helt fint før man dro i vaieren..

Skrevet

Du trenger ikke levere den inn til BMW for å få kalibrert taket om det er problemet, dette kan du gjøre selv. Gjorde det på min gamle E36 cab da jeg fikk dratt i spaken ved et nysgjerrig "uhell". Men om det ikke er dette som er problemet uansett så hjelper vel det lite. Det er en motor som styrer hele prosedyren forøvrig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...