Gå til innhold

Type II eller type III?  

21 stemmer

1. 1. Type II eller type III?

• Type II
      9
    • Type III
      12

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mulig jeg har vært litt lite spesifikk ser jeg ;)

Blir det type III kan jeg ha replica.

Type II replica er ikke aktuellt. Blir det type 2 skal det være de originale skrudde.

Ser også folk mener 18 eller større er et must. Men jeg har sett 17" type III på bil og syntes egentlig set så veldig bra ut (Bare jeg som er rar kanskje?)

PenguiN-: THANX :D

Da kan jeg vel bare legge til at originale skrudde Type II felger koster omtrent det samme som originale Type III felger. Type III i skrudde er hakket dyrere igjen. En annen ting er at skrudde Type II felger kun ble produsert i 17", mener jeg.

Skrevet
Dette er vel 17" eller er øyemålet mitt i ustand?

Syntes det så veldig nais ut jeg.

7rdwvwpbob3dlv619xk1.jpg

For all del, 18" er nok flott :wink:

gamlebilen min dette :) er orginale 18" type III R felger dette.

Skrevet
Mulig jeg har vært litt lite spesifikk ser jeg ;)

Blir det type III kan jeg ha replica.

Type II replica er ikke aktuellt. Blir det type 2 skal det være de originale skrudde.

Ser også folk mener 18 eller større er et must. Men jeg har sett 17" type III på bil og syntes egentlig set så veldig bra ut (Bare jeg som er rar kanskje?)

PenguiN-: THANX :D

Da kan jeg vel bare legge til at originale skrudde Type II felger koster omtrent det samme som originale Type III felger. Type III i skrudde er hakket dyrere igjen. En annen ting er at skrudde Type II felger kun ble produsert i 17", mener jeg.

Dette kommer vel ann på flaks og hvem man handler av da ;)

Nye originale er det bare å glemme på mitt budsjett. Måtte i såfall spart noen år først :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...