jon///M Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 heisann, vurderer salg av min bmw. link til annonse: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1251820813 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Utrolig flott bil (= Igrunn akkurat noe sånt jeg ser etter Bare litt stiv i pris for min del =/ ikke at den er overprisa, men at jeg ikke har råd =p Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 bilen er kjempegod den. er veldig fornøyd. men da jeg har prosjektet som tar tid og penger samt at jeg også jobber en del så har jeg ikke tid til bilen. er også på utkikk etter hus/leilighet og hvis jeg kommer over noe så kan jeg ivertfall ikke ha denne lenger. desverre men slik blir det bare noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Får se hvor mye jeg får i lån =p hehe Hadde ikke hatt noe imot denne^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 skulle du være interisert så er det bare og ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 opp igjenn.. noen interiserte. men den står her enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 bump. bilen står her enda. har fått noen bud. satser på at jeg får tatt eu til uka eller noe + godkjenning av senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Kan skrive under på at den bilen er både flott og godt stelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 da er bilen eu godkjent. onsdagen skal senken godkjennes. og den er da klar for salg for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 rekner med prisen går litt opp da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 prisen blir den samme. mest pga at tonings filmen på siderutene fremme er nå tatt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg