vikorena Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Har samanlikna litt deler på GS kontra Koed.dk, og er forundra ovel den store prisforskjellen på deler for 530D E-39 Touring. Døme: Styrekule inne og ute m/paralellstag GS 695nkr. Koed 439nkr. Bærearm bak Gs 1521nkr, Koed 941nkr.
S.Arnesen Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Du må sammenligne med koed.no, men ja, det er skremmende prisforskjeller her og der...
vikorena Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Stemmer at adressa er Koed .no, men er vel eit dansk selskap? Har dei lager i Norge, eller er det litt dyrare frakt og muligens tollavgift?
winchester Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Frakten hos Koed er minimal, men det er den også hos GS. Det varierer hos meg, handler litt her og litt der, kommer ann på hva jeg skal ha, for prisene varierer jo alltids. Men det gjør også kvaliteten på enkelte ting. En venn av meg har kjøpt 3 bærearmer fra Koed med kvalitet på bunn, så kjøpte han en fra GS og endte opp med en av god kvalitet.
Highway61 Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Finnes vel 130 tråder om koed Koed.no og koed.dk er egentlig det samme... Bare koed.no slipper du regne om hva prisen blir i norske kroner. Er ikke toll på bildeler, kun moms (MVA), men momsen er inkludert i prisen både på koed.no og koed.dk. Norge og Danmark har begge 25 % moms.
S.Arnesen Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Stemmer at adressa er Koed .no, men er vel eit dansk selskap? Har dei lager i Norge, eller er det litt dyrare frakt og muligens tollavgift? De sender ifra norge til kundene. Den prisen som står i handlekurven på koed.no er den prisen du må ut med...
Radeon Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Stemmer at adressa er Koed .no, men er vel eit dansk selskap? Har dei lager i Norge, eller er det litt dyrare frakt og muligens tollavgift? De sender ifra norge til kundene. Den prisen som står i handlekurven på koed.no er den prisen du må ut med... Trodde de sendte fra danmark? Hvordan kan det ellers være at koed.no og koed.dk har eksakt samme vare og antall på lager?
Bmw_325i_ Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 frakta blir noe dyrere på gs da man får det dumme oppkravsgebyret.. at man ikke kan forskuddsbetale som hos koed. det er vel eneste biten mtp frakta. men ellers så er prisene fra koed.no lavere enn gs. men er vel ikke alt hos koed som er orginalt heller. å som gs har som "alternativ vare"
Highway61 Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Stemmer at adressa er Koed .no, men er vel eit dansk selskap? Har dei lager i Norge, eller er det litt dyrare frakt og muligens tollavgift? De sender ifra norge til kundene. Den prisen som står i handlekurven på koed.no er den prisen du må ut med... Trodde de sendte fra danmark? Hvordan kan det ellers være at koed.no og koed.dk har eksakt samme vare og antall på lager? Eller de samme brukte varene? Eller hvorfor pakken min er merket fra Danmark etter å ha bestilt fra koed.no?
Highway61 Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 frakta blir noe dyrere på gs da man får det dumme oppkravsgebyret.. at man ikke kan forskuddsbetale som hos koed. det er vel eneste biten mtp frakta.men ellers så er prisene fra koed.no lavere enn gs. men er vel ikke alt hos koed som er orginalt heller. å som gs har som "alternativ vare" Jeg har alltid betalt på forskudd når jeg har bestilt fra GS...
S.Arnesen Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Stemmer at adressa er Koed .no, men er vel eit dansk selskap? Har dei lager i Norge, eller er det litt dyrare frakt og muligens tollavgift? De sender ifra norge til kundene. Den prisen som står i handlekurven på koed.no er den prisen du må ut med... Trodde de sendte fra danmark? Hvordan kan det ellers være at koed.no og koed.dk har eksakt samme vare og antall på lager? Som du ser så skriver jeg at de sender fra norge til kunden. Delene blir sendt fra koed i danmark til koed i norge, også sender de til kunden derifra
kravez Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Liker schmiedmann best, folk med peiling og bra priser!
vikorena Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Prisdøma frå GS er på "Alternativ vare".
plugg69 Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 syns det er meget stor forskjell på koed og gs priser.. og har begynt å handle mer og mer på koed.. gs har blitt for dyrt.. men har jo den fordelen med at du kan velge postoppkrav om du vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå