Omnislash Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Bilen min:2002 modell original Clubsport med M-Tech II og Aerodynamikk II.Stereoanlegget er original Harman/Kardon (den største pakken) - føler ikke jeg trenger noe mer lydListen over (originalt) ekstraustyr er veldig lang:Clubsportpakken inneholder:- M-fangere og sideskjørt- M-Hekkspoiler- Sportsunderstell- 18"felger (Originalt)- 25kg isolasjon mellom motorrom og Coupe er fjernet for å få frem godlåten fra rekkesekseren- Spesielle sportseter i skinn (Ekstra skinnpakke i dører/side)- Kort M-gearspak (min har SMG utgaven)- Clubsport innstegslister.- Leveres i kun tre farger originalt, Titanium sølv, estorillblå og velvet blå.- Simmons effektanlegg* 210 DSC Dynamisk Stabilitets Kontroll (ESP)* 226 Sportsunderstell* 249 Multifunksjonsratt* 255 Sportratt i skinn* 313 Utvendig speilpakke (El. innfellbare speil og parkeringsfunksjon)* 320 Bortfall av modellbetegnelse* 338 M Sportspakke II* 354 Grønt felt i øvre del av frontrute* 415 Solgardin for bakrute (elektrisk)* 403 Elektrisk Soltak i glass* 423 Velour matter* 428 Varseltrekant og førstehjelpssett* 431 Automatisk avblendbart innvendig speil* 441 Sigarettenner og askebeger* 459 El. setejustering med minne for førersete og passasjer* 464 Skipose* 470 Isofixfester for barnestol* 481 Sportsseter* 494 Oppvarmbare seter* 502 Lyktespylere* 507 PDC Parkeringssensor bak* 508 Midtarmlene foran* 520 Tåkelys foran* 521 Regnsensor* 522 Xenon* 534 Klimaautomatikk* 540 Cruisecontroll* 550 Kjørecomputer* 672 CD-veksler for 6 CD* 704 M Sportsfjæring* 716 M Aeorodynamic Pakke II* 760 Individual Høyglanspolerte Shadow Line lister* 775 Antrasitt taktrekkOg mye mye mer..Forandringer som er gjort:* Byttet blinklysglass foran og på siden til shadowline* Oppgradert fra 18" Motorsport felger til 19" CSL (M3)* Byttet til sorte nyrer* Splittere i sort* Emblemer i Carbon&Sølv* Oppgradert ECU hos ESS Tuning for bedre ytelse/dreiemoment (ca 10HK/10 Nm) fra 98/99 Oktan* Montert Pioneer Hovedenhet Dobbel-DIN custommade og sentrertFremtidige planer:- Kjøpe justerbart senkesett.- Carbonsplittere, nyrer og diffuser- 10 mm spacere- Funderer også på M3-Speil- Vinyl i grått- Angel Eyes og grøftelys i xenon så likt som originalt fargetemperatur mulig- Kan vurdere å lakkere bilen også i en spennende fargeKom gjerne med tips, konstruktiv kritikk eller bare kommenter hva du synes om bilen Fotograferingen er utført i samarbeid med http://www.belys.no2 kompiser av meg.Her er tråden deres med flere bilder på Detailers Club Norge:http://www.detailersclub.no/forum/topic... e__st__260 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Ble bra bilder det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Kjempe tøffe bilder, ikke minst en LEKKER bil Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirograf Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Meget smakfulle bilder, og en ekstremt pen bil! Alt i alt: nicety-nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Bilen er jo kjempe fin, meeeen jeg like ikke sølvgrå, det ødelegger mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Bilen er jo kjempe fin, meeeen jeg like ikke sølvgrå, det ødelegger mye. Optimalt ville jo vært estorill blå, men jeg tok et valg når jeg kjøpte denne, og dette var det beste jeg kunne få på alle områder, bortsett fra fargen. Sølv er stilig, når man har sorte detaljer på bilen, som jeg har. Det fremhever og setter sølvfargen i fokus, og det er få biler som virkelig kler sølv, men etterhvert så har denne falt mer og mer ismak i sølv. Ulempen med mørke farger er at de fine linjene og detaljene, forsvinner litt.. Takk forresten! ;- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 En av de peneste E46 coupeer jeg har sett! Bildene er det ikke noe å si på heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 En av de peneste E46 coupeer jeg har sett! Bildene er det ikke noe å si på heller Hyggelig kommentar! Nei, bildene er ganske så proffe. Det ble brukt flaggskipet til Nikon blandt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Utrolig pent =D Deetee kan sine saker! Hehe... Clubsport ligger høyt på lista mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Utrolig pent =D Deetee kan sine saker! Hehe...Clubsport ligger høyt på lista mi både deetee og slemreke ;D Deetee har tatt vidvinkelbildene mens reka tok de andre bildene. Ja, når man først har begynt å like Clubsport utgaven, så er det ingen vei tilbake! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 både deetee og slemreke ;D Deetee har tatt vidvinkelbildene mens reka tok de andre bildene. Kjenne ikke til reka Men vet veldig godt hvem Deetee er. Gjennom WoW vel og merke Og der kunne han hvertfall sine saker Nok OT... ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå