Gå til innhold

2002 E46 325Ci Clubsport SMG


Omnislash
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke snakk om mer en et par hundre i verktøy. Det er en skrape/nal, en skarp kniv (type tapet) og en hårføner (som du sikkert kan stjele fra noen i familien). For å legge på en E46, er det nok best å være to, som Viet har nevnt. Jeg klarer nok å få det til alene på E30, for den har ikke noen særlig med runde hjørner og er i så måte et lettere karroseri å jobbe med.

Ja, det er jo greit å ha i bakhodet. men jeg tror jeg ville satt bort jobben.

Heller prøvd meg på en eldre bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror forresten at en CSL-style front hadde blitt rått med mattgrå folie! Med carbon i splittere, hekkdiffusor, bagasjeromslippe og speil. Da hadde du endt opp med ett stykke heftig E46:)

Må ikke ødelegge en clubsport med det da. Er ingen clubsport uten m-tech 2 :)

Du har jo helt klart et godt poeng der. Men alle endringer jeg har tidligere gjort med min bil, så har jeg tatt vare på original-delene..

Men vet ikke helt om jeg ville byttet spoilern mot hverken CSL eller lipp da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å ta vare på originaldelene, så kan den tilbakestilles anytime;)

Det er jo helt klart.. men først må jeg finne ut om det blir noe av, og om den vinylen der er mulig å anskaffe her i Norge og få lagt på til en "fornuftig" pris :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "andre" M3'en på forrige side, er "raymond m" sin her på forumet ;)

Den E92'n med Vinyl du mener? Han er så jækla heldig ! Regner med at han vet det... kanskje det er mulig å forhøre seg angående vinylen med han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GJØR DET GJØR DET! Du og Andre kan fikle med vinyl, er ikke han flink med sine hender da, tross alt artist eller noe. Ikke umlig å gjøre alene heller, jeg har tatt alene panser, bakluke og 1 forskjerm. Bilen er vel en clubsport selv om den er ikke orginal som den var fra fabrikken, det er innmaten som teller. Hva er det som definerer en clubsport eller en M3? Ikke plastikken utvendig eller emblemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som definerer en clubsport eller en M3? Ikke plastikken utvendig eller emblemet.

Ehm, Noe av det som definerer en clubsport er nettopp utseendet. Clubsport splitterene og spoileren...

Du har jo helt klart et godt poeng der. Men alle endringer jeg har tidligere gjort med min bil, så har jeg tatt vare på original-delene..

Men vet ikke helt om jeg ville byttet spoilern mot hverken CSL eller lipp da:p

Joa, greit nok det, men syns fortsatt det blir feil. Skal begynne å gjøre om på en coupe så er det veldig synd å "ødelegge" en cs. Småting som carbon diffuser og sånn syns jeg er helt greit, men når man begynner å fjerne det som gjør at bilen er en cs, da blir jeg lei meg helt ned i sjela... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som definerer en clubsport eller en M3? Ikke plastikken utvendig eller emblemet.

Ehm, Noe av det som definerer en clubsport er nettopp utseendet. Clubsport splitterene og spoileren...

Hehe, det er noe av det såklart.. spoilern bør bli.. splitterne vil jeg ha like som Frode D har på sin Stratusgråe Facelift E46.. helt konge.. men de koster 5000 :D

Hva ellers som gjør Clubsport har jeg jo forklart på side 1 i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GJØR DET GJØR DET! Du og Andre kan fikle med vinyl, er ikke han flink med sine hender da, tross alt artist eller noe. Ikke umlig å gjøre alene heller, jeg har tatt alene panser, bakluke og 1 forskjerm. Bilen er vel en clubsport selv om den er ikke orginal som den var fra fabrikken, det er innmaten som teller. Hva er det som definerer en clubsport eller en M3? Ikke plastikken utvendig eller emblemet.

Hehe..

Helt klart, han er jo helt vill på alt han setter seg inn for.. Jeg kan lufte det for han å høre om han skulle ta seg tiden.. Men han er litt sånn at han ikke tar i ting han ikke kan også, eller har tid til..

Det som definerer en clubsport er jo gromlyden, spoilern, og stylingen generelt. samt fjerning av støyisolerende matriale.. den ekstra skinnpakka og utførelsen/gjennomføringen av bilen totalt sett.

:D

Men litt senking nå, noen carbondetaljer og denne matte grå fargen i vinyl-.. Oh baby! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært her og siklet litt da Omnislash? :D

http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=176&id=

Har funnet ut at min drømmebil må være en estorilloblå E46 coupe clubsport 330i med TS2+ kit og litt småsnask av samme type som NiklasJa har på sin :) Med kompressoren tar den 0-100 på 4,5 sekund :o

Gleder meg til å se bilen din irl :)

Jeg har allerede vært å ECU chippet bilen.. det ga litt mer krefter og litt kjappere gass-respons.. hadde jeg ikke hatt SMG hadde jeg fått mer turtall også. men siden det tar lang tid å knekke SMG'n, så sa de at det ikke var lønnsomt siden det var lite penger i 325 på det området.. hadde det vært en M3 ville saken vært en annen, for det er faktisk flest M3er de setter Kompressor på !

Men før jeg setter på en kompressor på min bil, så blir det enten en vanlig 330 eller M3 før den tid.. Estorill blå er fint det, men om jeg skulle betalt for lakkeringen selv, ville jeg nok havnet på noe litt mer spesielt:p

Men Estorillblå er nok noe av det peneste på E46 fra fabrikk ja! :D

Men, det blir nok M3 på meg, om jeg får det som jeg vil.. når jeg finner M3er mellom 400 og 500 tusen tenker jeg.. :P

Ja, nå er det 8 dager til du får se bilen min live:P heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...