Robin L Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 hei. var å så på en 1976modell e21, 320 i dag. selger ga utrykk for at bilen var strøken og rustfri. var oppatlakkert men ok arbeid. når jeg kom å så på bilen, så jeg at han hadde rygga på en lyktestolpe, og ødelagt fangeren bak, baklykta og blekket rundt baklykta. den ødelagte lykta var byttet. det var begynnende rust i bunn i dørene, og litt i hjulbuene, samt at man så at det var lakket over litt ujevnheter visse plasser. klarlakken rant også. den var oppatlakkert i en annen farge, og visse plasser hadde de lakker oppå gummilister osv, andre plasser hadde de maskert litt utom lista, så den originale fargen vistes. dårlige greier ass. interiøret var slitent og solbrent. hva kommer denne solbrent greia fra?! har bilen stått mye ut da eller? førerstolen var helt jævlig å sitte i. var noe hardt som stakk i ryggen. det var lagt opp til stereo, så jeg går ut ifra at det var sønnens bil det var snakk om uten at han sa noe om det. det som er litt rart, er at bilen vistnok bare har gått 72 000, men jeg la merke til at kardangen bak ulte når man kjørte. skikkelig irriterende. clutchen var og nylig byttet. så da begynnte jeg å lure. gått 70k og har fått uling i diffen?!? er det mulig virkelig? hva tror dere? rasskjørt? ble uansett ikke noen handel siden det var så jævlig mye han ikke hadde fortalt om før vi kom.
Bmw_325i_ Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 rart hvis diffen uler etter kun 70 000km.. kan jo tenkes at en bil i den standen har gått en 0 til kanskje
Jås Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Hadde klikka om jeg skulle se på en "strøken" bil som viste seg å være slik du beskriver!!! Styr unna!! Der er alltid mer en det som viser også.. Snakker av erfaring... Da er det bedre å finne en som ingen har prøvd å fikse opp fra før,vertfall ingen slike typer som ikke gjør ting skikkelig...
Robin L Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 var igrunn den ulinga som gjorde bilen mest tvilsom. men er det så vanskelig å fortelle hvoran bilen er når folk ringer da? jeg hadde tross alt kjøpt flybilett, og tatt tog for denne bilen. jeg rakk ikke sisteflyet hjem i går engang. måtte ligge over hos søstern i oslo og ta fly hjem i dag. dygt ass. feil som jeg kommerpå: -vibrasjon i ratt -uling i kardang -dårlig lakk -bulk i fanger/ karroseri bak -litt smårust i bunn av dører og litt i 2 hjulbuer. (mulig mer er lakke over?) -toppen på kanalen (inni ved døren) var penslet, og det var rust innerst ved a-stolpen så det ut til. -taktrekket hang. taklyset knekt bort -knekt feste til solskjermen pass.side -liten bulk i pass.dør -knekte deksler på siden av setet. -litt slitt stoff i førerstol. -slitt ratt -fusket litt på tomgang. motor gikk litt rufsete. som jeg kommerpå i farta. jaja. glad det ikke ble noen handel uansett. lyst på e24 istedet om jeg skal ha veteranbil er det med kardangen et problem på disse bilene eller? selger sa det ikke var noe å gjøre med. denne lyden har du uansett på disse bilene,og den får du ikke vekk sa han.
Jås Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Burde være til alles beste at folk beskriver bilene slik de faktisk er,men virker som enkelte håper det dukker opp en idiot for å se på bilen...var og kikka på en e34 en gang,selger sa der var en liten bulk i høyre forskjerm,når jeg kom og så på den var hele sida inntrykt,pluss at store deler av bilen var lakka med sprayboks.. Når det gjelder kardangen så har ikke jeg hatt problemer med mine to forrige e-21'er...den jeg har nå har jeg faktisk ikke kjørt enda,så vet ikke....hehe.. Mye han skulle ha for herligheta da?
Robin L Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 29k. men skulle få den for 28,hehe. jeg vet ikke om dette er en u-pris, jeg kjenner ikke til disse bilene så godt for å si det sånn. men orker uansett ikke å sette den istand. ligger på autodb.no en vinrød en blir tilstandsrapport neste gang jeg finner en bil ass:) verdt pengene tror jeg
Kure Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 29k. men skulle få den for 28,hehe.jeg vet ikke om dette er en u-pris, jeg kjenner ikke til disse bilene så godt for å si det sånn. men orker uansett ikke å sette den istand. ligger på autodb.no en vinrød en blir tilstandsrapport neste gang jeg finner en bil ass:) verdt pengene tror jeg Tar alltid tilstandsrapport på bilen jeg skal selge jeg, er jo positivt å kunne vise til en potensiell kjøper..... Koster 1000-1500 kr, og viser at du har rent mel i posen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå