SeiKo Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Hvorfor finner man ikke dempere med coilover MED fjærben? er det bare meg som er usannsynlig dårlig til å lete eller finnes det rett og slett ikke?
MGR Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 til e36 bak tenkte du? såvidt jeg veit finnes det ingen sett med det som er tuv godkjente. og demper innfestninga tåler det nok heller ikke:P
SeiKo Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Tenkte på dempere med fjærbein framme. Eller faller hele vitsen med fjær utenom vekk når man har coilover?
S.Arnesen Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Tenkte på dempere med fjærbein framme. Eller faller hele vitsen med fjær utenom vekk når man har coilover? Sliter veldig med å forstå hva du mener. Coilover foan er jo fjærbenet.
SeiKo Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Første bilde er dempere med fjærbein. Andre bilde er dempere med coilover. Vil coilover gjøre fjærbein og "utvendig" fjær overflødig?
hagenisse Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Ja, du er en stor surrebukk! Hva er du egentlig ute etter? edit; Nå så jeg spørsmålet ditt. Begge deler er egentlig coilover (dvs, fjær rundt demperen foran), men når man handler det folk normalt kaller coilover (nederste bildet ditt) så erstatter det jo selvsagt alt. Fjæra er mye smalere og da trengs jo heller ikke den svære skåla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå