plugg69 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 vet det er feil side å annonsere på, men er for gæli at et slikt produkt ligger og slenger i boden min.. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736 har en slik som ligger her.. har byttet ut originalskjermen min, og har ikke bruk for den lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 My skal du ha for denne dingzen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 hadde håpet på 2000, men men.. selger den sikkert billigere.. kom med bud du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Passer det på en CD buisniss spiller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 det passer alle slags spillere.. les om det på linken jeg la ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 kansje intrissert men hvor bra mener du den boksen er? har lyst til å koble til 2 forsterkere i på min bmw busniss spiller i e46 en til høytalere og en til sub.. og gjerne usb ingang.. eller ipod.. EDit: jeg så linken men fikk egentlig ikke svar ut av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 den er ganske genial, du klipper lavnivå signalene bak, og kobler dem inn på boksen, så sender du signalet videre fra den i signalkabler til forsterkere.. så kan du bruke blåtann for å justere frekvenser... =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 det er det beste produktet i sin klasse.. da du ikke får trøbbel med signalet slik som du får ved vanlig lavnivåadapter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Kan du kjøre aktiv deling på den ? Med ett linjesignal inn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 det er jeg ikke helt sikker på... jeg kobla alle signalene inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå