SteffenM2 Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Fikk et sett forhandler prøve skilt, som har ligget i en container i alle år. Prøver nå og finne utav hvem disse står registrert på, noen som har en idè på hvordan jeg kan gjøre dette?
316 Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Fikk et sett forhandler prøve skilt, som har ligget i en container i alle år.Prøver nå og finne utav hvem disse står registrert på, noen som har en idè på hvordan jeg kan gjøre dette? Container som akkurat har blitt fylt opp, eller stått slik i alle år? Ville ikke ha kjørt med disse skiltene i hvertfall, men er du ute etter å levere de i fra deg kan du gjøre det på trafikkstasjon.
SteffenM2 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Stått slik i alle år. Ble tømt nå og da fikk vi en del verktøy som har ligget der osv. Det vi tenkte på er og få tak i han de står registrert på, og evt. høre om vi kan over ta de. Kjekt med prøveskilt
316 Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Stått slik i alle år. Ble tømt nå og da fikk vi en del verktøy som har ligget der osv.Det vi tenkte på er og få tak i han de står registrert på, og evt. høre om vi kan over ta de. Kjekt med prøveskilt Er vel bare forhandlere som har slike skilter. Kanskje en gammel forhandler som er nedlagt for mange herrens års siden?
SteffenM2 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Mulig.. Men er det ikke sånn at man kan sende nr til et eller annet telefon nr, så får man svar?
316 Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Mulig.. Men er det ikke sånn at man kan sende nr til et eller annet telefon nr, så får man svar? Regnr til 2282, men tror ikke det fungerer på prøveskilter. Er vel bare å prøve
Racingdude Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Bare firmaer som kan eie dem da, pluss att det koster en del tusen i året å ha dem...
SteffenM2 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Funka ikke på prøveskilter nei.. Har firma, så det går jo greit, men om det koster en del, så er det vel ikke verdt det. Bilene vi har ifra førav er jo registrert, så hadde jo bare vært kjekt og ha, hvis det hadde vært billig nokk..
Racingdude Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 tror du må selge så og så mange biler for å få lov til å ha dem, du må ha ett behov for dem lissom, hvis jeg ikke tar helt feil da:P
Torbjørn E39 Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Du må ha forsikring på dem og føre kjøreseddel for hver tur uansett og skrive strekning og formål for kjøreturen. Er vel krav om å registrert firma for kjøp/salg av bil, om man må ha solgt et hvis viss antall vet jeg ikke dog. Men dette har biltilsynet oversikt over om du ringer dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå